Recenze (802)
Black Widow (2021)
Marvelovky a podobně slátaniny moc nemusím a tohle je feministická královna slátanin.
Rozlučka (2021)
Tento film je v mém Top ten sraček.
Zvíře (1977)
Jeden z nejlepších filmů Belmonda a navíc s nejhezčí ženou světa filmu Raquel Welsh.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Vaculík vyzrál jako víno, slušně zachycená atmosféra a velmi dobře na tak malý prostor vykreslené charaktery hlavních (učitelských) postav. Uvidíme co dál, zatím to vypadá hodně dobře.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Jedna z nejlepších zfilmovaných kriminálních trilogií vůbec. Skvělá atmosféra, skvělé herecké výkony, dobrá kamera, ale hlavně úžasné chytlavý příběh.
Rozhněvaný muž (2021)
Mám rád Stathama, mám rád Richieho... A tady jich bylo plno. Akce místy málo uvěřitelná, ale skvěle podaná. Žádné myšlení, žádné poučení (pokud nebereme hlavní linku filmu "neplést se Stathamovi do cesty"), prostě skvěle, trošku jinak (po Richieovsku), podaný 100x natočený námět.
Divoké historky (2014)
Překvapivě dobré.
Nezvěstní v boji (1984)
Víc nostalgie, než že by to byl dobrý film. Prostě Chuck Norris byl nejlepší ve 4. kopii na VHS, dabovaný jedním Polákem a s asi 20, většinou neznámými kamarády kamarádů, na bytě, když rodiče odjeli na víkend pryč.
Děda, postrach rodiny (2020)
Velmi příjemná rodinná komedie, kterou můžu vidět i vícekrát (zatím 4x). Úžasný je hvězdný výběr herců o jejichž kvalitách není pochyb, ale tady je navíc vidět, že je ta práce bavila a dohromady tvořili jednu velkou bavící se partu.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Skvělý film. Takhle dobře jsem s manželkou pobavil naposledy na Ženy v běhu. Skvělý soundtrack, perfektní aranžmá starých fláků. Perfektní obsazení. O Hartlovi ještě uslyšíme.