Recenze (124)
Bengálský tygr (2010)
Pěkně se na to koukalo, Briana Evigan zkušeně zvládla svou roli. Horor? Ani ne! Ale to filmu až tak nevadilo. Spíš už ten scénář je taková hloupoučkost. Mohlo být hůř:)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Asi bezkonkurenčně nejlepší film, který byl kdy natočen. Je to krása se na to dívat. Prostě musíte vidět:)
Opravdový příběh hollywoodské hvězdičky (2008) (TV film)
Pro mě originální příběh se skvělou herečkou v hlavní roli. Plno vtipných momentů a na to že je to TV film tak silný nadprůměr.
Gympl (2007)
Pro mě jeden z nejlepších českých filmů. Scénář je hodně povedený, výkony herců se mi taky zdají být dobré. Komedie vystihuje film více než drama, a já se dobře bavil při sledování. Soundtrack skvělý.
Máš minutu! (2011) (pořad)
Genzer a Suchánek umějí bavit, ale moderovat takýto pořad opravdu ne. Už nevím čeho se dočkám příště. Úkoly o ničem a soutěžící jakbysmet. A ještě to otravné představování úkolů. 1*.
Já, robot (2004)
Když už sci-fi, tak právě toto. Výborně zvládnutý film. Roboti hezcí, akce taky a Will Smith jako vždy sympaťák:) Všechno do sebe pasuje, proto 4*.
Monstrum (2008)
Hezký film, ale přišel mě trochu nedodělaný, co se týče scénáře. Jinak moc pěkná audiovizuální podívaná.
Bastardi (2010)
Otřesné. Film jsem tak dlouho sháněl, když jsem se dočkal, byla to tragédie. Všechny zajímavé chvilky jsou v podstatě už v traileru. 1* za to, že jsou i horší filmy!
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
Bezkonkurenční dokument, který předčil svou dobu. Srdcová záležitost, takhle povedeně jako tady už dinosaury neuvidíte.
Útěk do divočiny (2007)
Ten konec je absolutní vrchol. Christophera si zamilujete a prožíváte jeho pouť, aby se nakonec dopracoval důležitého poznání. Fakt stojí za shlédnutí.