Recenze (161)
Muž na výpomoc (1971)
Tenhle film mě přiměl po dlouhé době se přihlásit a hodnotit. Špička.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Čtvrtá hvězda celá komplet pro Ryana. Tak trochu si pro sebe ukradl hlavní roli.
Hříšný tanec (1987)
Pod vlivem dnešního sledování (asi tak osmatřicátého v pořadí, a zdaleka ne posledního), měním hodnocení na pět hvězd. Tohle je prostě kulťák v pravém slova smyslu! Hluboký zářez. A má to co do činění i s tím, že byl poprvé viděn v tom správném věku. Jó, to byly časy...
Korunní svědek (1959)
Nezapomenutelný zážitek! Snad proto, že jsem to viděla poprvé (a bohužel i naposledy) jako dítě.
Bolestná realita (1994)
Zvláštní, dívat se na ty mladý tvářičky po letech. Kdepak jim je dneska všem konec...
Moderní Popelka (2004)
Fakt divný. Zlatá Libuška...
Ferda Mravenec (1977) (seriál)
Zpočátku zdá se to trochu divné býti, avšak posléze oceněno jest přidržení se předlohy knižní, jakožto i obrazové.
Něco z Alenky (1988)
Toto je genialita, kterou (bohužel) ani Tim Burton nepřekonal.
Bez dcerky neodejdu (1991)
Ukázkový odstrašující příběh pro exotikychtivé dívky. Ne, fakt nejsem rasistka. Jenom prostě - takové věci se dějí.
Procitnutí v Garden State (2004)
"Strašně to bolí." "Já vím, ale to je živiot. A upřímně, je to to jediný, co máme."