Recenze (141)
V pasti (2018)
Stejna blbost jako Tiché misto , Tam kde Jonh Capenter v They Live snažit přijít nato kdo a proč tady lidi necravti třeba bryle nb něco podbneho ale utíkají jako ovce , těžka nuda a hovadina !
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Přeju hodně štěsti tě kdo to dokoukaji dokonce , já to nedal , Coheni si toči už filmy asi jen pro sebe.
Příběh (2018)
Me#Too Artis uvadí Lauru Dern jako zapomětlivou dokumentaristku ale šlo nato koukat.
Tiché místo (2018)
Ku*va drát já idot nakopl jsem si prst ! shitnee#$!!! Toje celý film a , jo už i americkým scénaristum nechce makat na dialozích tak vymýšleji svět kde vraždi nestvury s iteligenci blba nejapného , iteligence šla hodně dolu blbnejapný je tady ale člověk.
Tichý experiment (2014)
Děj na urovni Upířich denníku nebo jak jste to jmenovalo , asi 15 min. před koncem to začne byt zajímave konec je opět slatanína jako cely film , nevyužitý potencial , dobre tak k žehlení nebo střihani nehtu.
Nikdys nebyl (2017)
Zapoměntě na komenty že jeto Drive křižene s Taxikařem je to pyscheledická sragora která je při i při 95min dlouhá , jedině pozitivum že to ma aspon nějaky děj a soudtrack.
Veronika (2017)
Husta atmosféra hutny soudtrack a děs pod povrchem který postupně graduje , za mě horor roku.
Demolice (2015)
Drahý výrobci jídelních automatu ... držím palce kdo u té sračky vydrži déle něž 30min.
Matky na tahu (2016)
Podle názvu jsem čekal nějakou rozplizlou sragoru ale byla to vtipna komedie pár exelanc , dobře hrajíci miou (vždycky svělou Kathryn Hahn ) .
Rozkaz zabíjet (2016)
Nečekaně skvěle Béčko ! dat tomu víc peněz vypilovat scénař a zápletku a mohlo to být kultovní sci-fi.