Recenze (1 317)
Nejhledanější muž (2014)
To tempo! Ach to tempo! Výborné herecké výkony, tíživá atmosféra, a úžasná, opakuji úžasná kamera a střih. Zejména záběry Hamburku ve všech druzích světla co si lze přát, jsou něčím dlouho nevídaným, a opravdu si je vychutnáte. Práce jednotky, sledování, rychlé rozhodování, morální dilema kontra národní bezpečnost... To vše je detailně a zajímavě ukázáno. Bohužel dlouhá stopáž, byť nikoliv přehnaná, spolu s volným tempem vyprávění, nedostatkem akce a vzruchu mě celkem uspávala, a to i přes to, že mě fakt zajímalo jak to skončí. Což ovšem mohla být moje chyba, neměl jsem si to pouštět pozdě večer.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Animace výborná, ale zápletka se ztracenou matkou hipísačkou mě dost otrávila. Jednička mi přišla vtipnější, a méně moralizující.
Hádej, kdo přijde na večeři (1967)
Skvělé výkony KH a SP a ST, vlastně skoro všech. Je to doják, je to prvoplánové, je to moralistické...a je to vynikající.
Šaráda (1963)
Audrey sladká jako vždy, Cary stále dostatečně mužný a charismatický. Vtipu je zde dost a dost, a nedělní odpoledne si s filmem krásně užijete. Dramatická zápletka je krásně starosvětská a dialogy i vedlejší role ( Tex) jsou výborné.
Sprosťárny (2013)
Úžasně jednoduchý film s vynikajícím asociálním hlavním hrdinou. Repliky a nadávky jsou výjimečně vtipné, a noční tah s malým klukem je osvěžující. Konec byl naprosto v pořádku, a to se cení. Silně doporučuji titulky.
Příběh z Filadelfie (1940)
Musím přiznat, že jiná dílka s mým oblíbeným Carym Grantem mě zaujala přeci jen více, ale tohle i přes divadelní naivitu a prvoplánově jednoduchou zápletku je taky k sežrání. James Stewart je tu o kus před Carym, ale všem vládne démonicky éterická Katharine. Dialogy jsou tradičně zběsilé a je v nich ukryto spousta perel. Jejich lovení a nádhera černobílých časů mě spolehlivě zabavilo.
Tahle země není pro starý (2007)
Zpracování a herecké výkony výborné, ale dost vlažné tempo. Konec mě vysloveně zaskočil a zklamal, přeci jen bych čekal lepší závěr. Vážná nota u Coenů a málo humoru překvapí.
22 Jump Street (2014)
Zhovadilost scénáře bije do očí. V prvním díle se jako dement choval Hill, teď zdatně sekunduje i Tatum. Začínám mít na Hilla alergii, jeho blábolení nesmyslů a sprosťáren je nejen nevtipné ale i otravné. Chování postav je nelogické, jdou po chodbě plné studentů, a hlasitě rozebírají své utajení a detaily případů?
Sex Tape (2014)
Místy hodně prázdné a hluché, a navíc scénář naprosto imbecilní. V honbě za ztracenou kazetou hlavní dvojice dělá naprosto nelogické psí kusy. Vysloveně nesmysly, ne jen blbce pro pozadí vtipů. Takže jedna hvězda za ústřední herecký pár, a Cameron vypadá velmi mňam. A druhá za honičku se psem, která je nejvtipnější část celého filmu.
Chůva v akci (2010)
Slabá nudná rodinná komedie s trochou průměrné akce. Scénář plný hloupostí, herecky vysloveně slabé, vždyť v tom hraje Billy Ray Cyrus, a Jackie už je samé neviditelné lanko. Dvě hvězdy z piety a za mňam Amber Vallet. Mít něco zábavnějšího na práci, například poslouchání dechovky na večírku stoletých , tak to nesleduji.