Poslední recenze (32)
Doktor Strange (2016)
Nejoblíbenější Marvelovka, která sesadila z trůnu všechny ostatní.
Strážci Galaxie (2014)
Pět hvězdiček dávám především díky vazbě Chrise Pratta na jeho kazeťák s hudbou. S takovou vlastností se plně ztotožňuju. :-D
Drive (2011)
Me na tom nejvíc asi zaujal ten zajímavý zvrat, kdy se z romantického akčního filmu, stal docela drsnej krvák- takovej twist jsem zas tak nečekala, s otevřenou pusou jsem koukala na prostřelenou hlavu Christiny Hendricks, nebo když Ryan Gosling doslova rozdupal a rozmasiroval hlavu nějakými smejdovi ve výtahu. Neřekla bych to do něj, vypadá jako klidas, který si prostě jen tak řídí v nočním městě. Nakonec se ukazuje jako chlapík s roztomilym úsměvem, ale zvracenym stylem masovyho zabijáka. Do TOP 20 se to asi v mém seznamu asi nedostane, ale v TOP 30 se muže klidné zabydlet. A poznámka k soundtracku: AWESOME!