Recenze (998)
Cincinnati Kid (1965)
Předvídatelná a natažená nuda se slabou režií i McQueenem.
Wrestler (2008)
Další kousek o stárnoucím bejkovi, kterému s Aronofskym a excelujícím Rourkem za zády nevadí, že víceméně nemá čím překvapit. Druhá polovina, v níž se s postavou konečně naplno zžijeme, je už takřka bezchybnou.
Milionář z chatrče (2008)
Sympatický film, příjemně balancující mezi nevinnou komediíí, dojímající romantikou a drsným dramatem, který začíná být nebezpečně přeceňovaný.
Sedm životů (2008)
Stroj na slzy vytahuje z řad kýče a povyšuje na více než kvalitní řemeslo ambiciózní scénář, jako vždy přesvědčivý Smith a překvapivě režisér Muccino, který vytahuje nejedno eso a nejednu nadmíru atmosférickou scénu z rukávu. 7/10
RocknRolla (2008)
Solidní návrat k Ritchieovým kořenům, který se klasikou typu Sbal prachy a vypadni či Podfu(c)k i přesto nestane. Filmu neshází tempo Ritchiemu vlastní, zajímavé a dobře odehrané charaktery (všechny ostatní zastiňují Mark Strong a Toby Kebbell) i spousta zábavných momentů s režijní invencí (viz. parádní flashbacky), přesto to ve výsledku na nerušenou dvouhodinovou chuťovku nestačí. Může za to občasné zpomalení i nedostatečná provázanost děje, která by v závěru vyústila v dokonalé zaklapnutí. A přeci jen bych radši The Real RocknRolla, jež slibuje konečně nějaký posun. 7/10 P.S. Soundtrack je v čele s The Bank Robber od The Clash bezchybný.
Škola svádění (2006)
Billy Bob "podrazácká svině s kamenným ksichtem" Thornton a Jon "milý dement" Heder ve svých škatulních rolích a v průměrné komedii, která neumě kombinuje černý humor s dementním.
Hodný, zlý a divný (2008)
Blockbuster objevnější, originálnější a zábavnější než většina současných z Hollywoodu. Povedená pocta, v níž se postavy vyvíjejí až do téměř samého závěru a akční scény patří mezi nejlepší z posledních let.
Dárek z lásky (2004)
Vykalkulované drama o několika lidech, kteří jsou na Vánoce hrozně, hrozně, hrozně moc nešťastní. Ve světle toho tak nemůže fungovat ani promíchání pár příběhů s mystikou.
Neznámí vetřelci (2008)
Zpočátku velmi slibně se rozjíždějící sci-fi, již bych na televizní produkci ani příliš netipoval, nakonec zabředne přesně do oněch tv mantinelů, jakých jsem se obával. Prostředí i postavy nemají už po pár minutách co nabídnout a o nějaké solidní akci, atmosféře či béčkových hláškách můžete jen snít. Mít to tak o polovinu kratší stopáž a odpustit si rádobyšokující pointu, nasolil bych Alien Raiders velmi slušné tři, takto 2,5*.
Cestující (2008)
Slušně natočený průřez několika žánry (přiznávám, v mém případě nad zajímavě se rozvíjejícím mysterióznem zvítězila neotřelá romantika a více než sympatické duo Anne Hathaway/Patrick Wilson), zařazujíc se tak mezi originální kousky jako The Nines. Bohužel, s odhalováním karet či alespoň gradací se velmi dlouho váhá a když se tak konečně stane, nastává mírné zklamání, k němuž by rozhodně nedošlo před takovými 10 lety (šak uvidíte:).