Recenze (109)
Boj o přežití (1989)
Priemerny film, s dobrými votreleckými hviezdami Bishopom a Drakeom.
Odpolední směna (1984)
Lepšie 3 hviezdy. Celkom dobra, romanticka drama s vybornymi hercami.
Alamo Bay (1985)
Lepšie 3 hviezdy. Celkom dobry film s opat vynikajucim Harrisom. Jedinou velkou slabinou filmu, je neuveritelne otravny mlady vietnamec Dinh, s neuveritelne otravnym ksichtom. Strasne zla volba pre takyto film. O to viac som fandil Harrisovi.
Walker (1987)
Dlho sa nestalo, aby ma takto prekvapil nejaky film. Isiel som do toho, ze to mierne preklikam z dovodu setrenia casu a potom tomu napalim slabsie 3 hviezdy. Nestalo sa. Film je vyborny! Originalna a podarena satira o americkej intervencii v strednej Amerike s famoznym Edom Harrisom, ktory opat presvedcil ze kope prvu ligu herectva. Film sa da len odporucit.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Najadrenalinovejsi a najbondovskejsi diel z nemoznych misii. Skvely film zo skvelej serie, ktorej image kazi len druha cast.
Mission: Impossible II (2000)
John Woo to tentokrat pokaslal. Bohuzial tento diel kazi image skvelej serii a lepsie by bolo keby neexistoval. Jediny zly film zo serie Mission impossible.
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Žoldak: Legia skazy je vzdialeným príbuzným Sudca Dredda. Tieto 2 filmy sú na podobnej úrovni. Dredd je trošku kvalitnejší film, ale ani Žoldnier nie je zly. Úvod a záver sú dobré. Film zabíja len vata v strede.
Delta Force 2: Kolumbijská spojka (1990)
O maly chlp lepšie než jednotka. Tentokrat si Chuck minimalne slabšie 4 hviezdy zasluži.
Správní chlapi nosí černou (1978)
Slabšie 3 hviezdy pre tento film. Tak trochu skor špionážny ako akčný film. Ale je tam aj tak dost subojov, takže fanuškovia Chucka si pridu na svoje.
Oko za oko (1981)
Jeden z tych lepších Chuckových ranných filmov. Aj ked to bolo natočené začiatkom 80tych rokov, má to feeling 70tych. Lepšie 3 hviezdy si film zasluži.