Recenze (59)
Prázdniny pro psa (1980)
Skvělý zážitek, příjemná atmosféra, skvělý Tomáš Holý a ''záporák'' Oldřich Navrátil dělají dohromady z zajímavého filmu ještě zajímavější.
Policajt ze školky (1990)
Kluci mají penis, a holky zase vagínu. Neuvěřitelně povedená komedie v podání 'odpočínkového' Arnieho.
Slunce, seno, erotika (1991)
Sodoma Gomora...
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Tak špatný film, kde je hlavním zdrojem pobavení rozkopání starce a proměna dítěte do nemohoucího dědy.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Nudné, často i debilní scény. Jediné co mě u filmu udrželo, bylo charisma pana M. Dočolomanského,. Jinak zabitých 105 minut.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Čuk Norys dokáže oběhnout planetu zemi 3x a bouchnout se při tom do zad.
Expozitura (2009) (seriál)
Nechutná smršť desítek absurdit obsahující jejich imaginární svět, aneb ať žije kombo Kotek-Pokorný.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Úplně geniální seriál, ty hlášky, Nathan a vůbec... I ten novej není zlej, ale mohli nechat volné místo tak.
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Geniální. Jediná výtka je ten jeho retardovaný syn.
Četník v New Yorku (1965)
Trochu zabité pokračování jednoho z nejslavnějších filmu Funése.