Recenze (37)
Méďa (2012)
Bla bla bla, některé scény nedávají smysl, bla bla bla, je to občas nechutné, přehnaně sprosté a pitomé, bla bla bla, je to HOVADSKY neskutečná zábava!
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Za mě jedna z nejvíc ujetých komedií, tím správným způsobem
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Od začátku do konce jeden velký mazec, a na Baye ani trochu přehnané. Luxusní podívaná, skvělé charaktery, úžasné bojové scény. Jeden z nejlepších moderních válečných filmů, naprosto s přehledem ustojí srovnání s BHD
Nelítostný souboj (1995)
Já nevím, spousta filmů ve mě na první sledování nezanechává příliš velký dojem a Heat je toho důkazem. Vše je v podstatě jak má být, ale celek na mě nezapůsobil
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Srdce není prdel!
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Já to miluju... Od 4. série už je to přehnané, často zmatené a slabší a slabší... Ale první 3. série považuji za jeden z nejlepších seriálů všech dob. A loučení Huntera a Bobby? Největší doják vůbec! Jo, a Fitz ftw!
Americká reportérka (2016)
Mám rád tyhle typy filmů, zpracování je solidní, výprava super, a Freeman naprosto boží (za něj je 4. hvězda)
Na divoké vlně (2012)
Nuda, šeď, nezajímavé, a Gerard mě tu vysloveně zklamal...
Duna (2021)
Villeneuve servíruje jednu úžasnou scénu za druhou, ctí předlohu a přitom se nebojí přinést vlastní imaginaci. Pro mě jasná top3 všech dob a neuvěřitelná chyba že jsem na to nešel do kina
Dredd (2012)
Za mě plná palba od začátku do konce. Nemá hluchá místa, odsýpá to a člověk se nenudí. All hail the allmighty chin of Karl Urban!