Recenze (88)
Invaze světů (2005)
tohle že je z roku 2005 ? :D
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
hodně slabý Star wars 3hvězdy za pěknou herečku a pár scén,co mě opravdu zaujaly
Žena v černém (2012)
radcliffe jak chodící mrtvola a film je celkově nudný
Klub rváčů (1999)
od filmu sem sice moc nečekal ale i tak sem zklamaný 3hvězdy za Brad Pitt a Helena Bonham Carter....jinak sem se prakticky po celou dobu filmu nudil.
Carlitova cesta (1993)
Moudra která pronesl velký Al během filmu byla velice pravdivá 5hvězd za Al Pacia
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Ten k tomu vaření přišel jak slepej k houslím ...
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
Ne to opravdu nevymyslíš...takové kraviny můžou vymyslet jen češi
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Úspěšné ale pro mě nepochopitelně.
Avengers (2012)
Podle mě velice předcenovaný film.Jinak jako vždy nejlepší Robert Downey Jr. a Chris Hemworth,taky Loki se mi zase moc líbil je to slizoun už od pohledu a role lokiho mu sedí!naopak Chris Evans je snad ještě horší než v Capitan amerika první Avengers..a to sem si myslel že horší výkon už nepodá :/
Silent Hill (2006)
na mě to zaůsobilo moc depresivně a celé je to velice brutální