Recenze (238)
Příšerná tchyně (2005)
Úplně normální americká komedie, kterých asi nebude nikdy dost.
Metro (2004)
Metro byl jeden z prvních hororů, které jsem kdy viděl. A byl jsem tenkrát hodně unešenej. A do dneška jsem pořád obdivovatel zombie doktora. /60%/
Vampire Hunter D (2000)
Na Japonsko to bylo velmi dobré. /60%/
Blood+ (2005) (seriál)
Viděl jsem pár dílů v televizi. Nikdy jsem na tohle nebyl, ale tohle bylo vcelku ucházející. /55%/
Krueger (A Tale from Elm Street) (2011)
Příšerně natočené a Freddy vypadá jako... /15%/
Space Station 3D (2002)
Jeden z nejlepších dokumentů. Byl to můj úplně první 3D film a dodneška jsem z těch efektů unešenený. /60%/
Pán prstenů (1978)
Řekl bych, že moc pro děti to nebylo. /50%/
Hulk (2003)
Strašně dlouho jsem to už neviděl. Ale ten film se mi vždycky líbil, protože jsem hodně velkej fanoušek Marvelu. /60%/
MasterChef (2012) (pořad)
Tak vám nevím. Docela jsem se na to těšil, těšil jsem se na to, že to bude možná nějaká úplně nová kuchařská show a ono nic. /5%/
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Pár dílů v televizi. /20%/