Recenze (238)
Dannyho parťáci 2 (2004)
/65%/
Dannyho parťáci (2001)
/70%/
Zvonilka (2008)
Určitě je to spíš pro malý holky, ale co? Mě se to líbilo. /55%/
Zvonilka a ztracený poklad (2009)
Pro mě nejlepší Zvonilka. /60%/
Zvonilka a velká záchranná výprava (2010)
Výborná animace a Zvonilka je jedna z nejjlepších pohádkových postav. /50%/
Zvonilka a Velké hry (2011) (TV film)
Koukal jsem na to se ségrou a i když je mi patnáct, Zvonilku mám docela rád. /50%/
Karcoolka (2005)
Skvělá animace, vtípky a kozel. /55%/
Cena za lidskost (2011) (seriál)
Tak jako nevím, upíří tématiku, miluju, vždyť to o mě. Ale tohle je tak úděsná kravina, že fakt jako ne. /0%/
Agent v sukni 2 (2006)
O trošku slabší (jak už to tak bývá) než jednička. Ale jinak opět výborný Martin Lawrence. /45%/
Agent v sukni (2000)
J8 jsem se vždycky při tomhle filmu nesmírně bavil. Hlavně když jsme na to koukali s bratrancema. /55%/