Recenze (412)
Jack Rozparovač (1988) (TV film)
Nejlepší filmové zpracování nejslavnější vražedné záhady v dějinách kriminalistiky.
Třináct životů (2022)
Film pro který sám život napsal scénář.Mrazivě sugestivní klaustrofobické jeskynní drama.
Let orla (1982)
Jeden s těch dobrých filmů o objevování neprobádaných končin světa.Filmový klenot.Líbilo!
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (série)
Líbí se mi že seriál si jede nezávisle v dějové linii v pomalejším tempu.Výprava,příběh,rozvinutí a poznávání postav prostě krása.Za mě prozatím spokojenost.Netrpělivě čekám další sérii.
Monstrum (2022) (seriál)
Vzpomínám si jak tehdy proběhla i zmínka ohledně procesu Jeffreyho Dahmera v naší tehdejší TV.Později se mi dostala do rukou i kniha Dona Davise ,,Kanibal z Milwaukee´´O to víc sem byl zvědav jak se NETFLIXU povede zfilmovat tento příběh hrůzy.Nemohu posoudit jak moc se tvůrci snažili držet faktů,ale dle toho co jsem sám o případu kdy přečetl a zhruba věděl,tak mohu říci že se seriálové zpracování velmi povedlo.Syrové,plíživé a velmi poutavě natočené šílenství.
Orka zabiják (1977)
Nostalgie Dětství.
Moonfall (2022)
Nejspíš sem stará škola,ale mě pantáta Emmerich nezklamal.Pohodová popcornová katastrofická dráma. 80%
Bitva v ústí Šeldy (2020)
Po dlouhé době výborné válečné drama.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
Naprosto super poutavě natočené drama o Ďatlovově výpravě a možnému vysvětlení jejího záhadně tragického konce.Seriál roku 2020!
Old Henry (2021)
Komornější syrový western o to víc má ale dobrý příběh.Skvělé.