Recenze (339)
The Black Demon (2023)
Né vždy je odpad odpadem. Nebylo to až tak zlé jak se zdálo dle místního hodnocení a dalo se na to i koukat. Myslím, že většina to zde ani neviděla celé. Děj filmu také nebyl k zahození a zahráli to všichni snesitelně. Celý počin je dle minimalistického rozpočtu kupodivu ucházejícím béčkem.
Sebevražedný oddíl (2021)
Začátek totálně ujetý ...neznám ani většinu postav, takový maškarní a kabaret v jednom. Nicméně to nakonec u mě zafungovalo a nebylo to vůbec špatný. Hlášky, spousta krve takový správný maskar alá Vetřelec s hvězdicemi.
Shazam! Hněv bohů (2023)
Slabších 50% první dvě třetiny filmu ujdou pak už je to nuda. Obě potitulkové scény mi přijdou o ničem. Rachel Zegler byla fajna jak cyp.
V pasti: Barcelona (2023)
Na Bird Box to nemá chybí tomu výraznější postavy, ale jako Sci-Fi fanatik jsem byl spokojen a čekám na další pokračování z jiné části světa. Nic jsem od toho nečekal a nesrovnával a to stačilo.
Moon Knight (2022) (seriál)
Nejsem znalec toho světa a komiksu samotného, dost jsem se v tom ztrácel. V podstatě mi jen hlavou běželo pořád to samé Proč, Kdo, Co a Jak. Spousta věci otevřených a nepochopitelných někdy až nelogických.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Letos nejlepší film. Konečně můžu dát plný počet bez ztráty puntíku. Super herci, postavy vše do sebe krásně zapadá a skvělý byl i dabing. Pro mě úplně nový svět, který skvěle vypadá a dobře funguje.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Opět jsem na to musel kouknou i když jsem tušil, že to pojede pořád ve stejných kolejích (alá slavný a neohrožený lovec Pampalini). A tak tady máme tady opět neprůstřelná saka, která jdou ovšem propíchnout nožem, vojáky v brnění (nestačily by jim jen ty saka?), hordu zabijáku co jako ovečky čekají až na ně přijde řada, aby mohli dle plánu zhebnou a za nimi další a další. Ovšem nejvíce mě pobavil skok ze třetího patra, tak to jsem se od srdce zasmál. Scéna se chody mi připomněla J.P.Belmonda a jeho nezapomenutelnou scénku „AKCE MIKU“. Celou dobu se tak zamýšlím co lidi k tomuto filmu (kde mi mimochodem chybí přípona sci-fi) vlastně táhne. Akce je opravdu skvělá je to i pěkně natočeno, ale vše je tak přehnané. U jiných filmů to lidé nejsou ochotni ani v sebemenším tolerovat a tady je prominuto vše. Ale jo proč né mě se taky líbí to co druhým zase né.
Patriot (1998)
Za mě stará dobrá klasika. Když běží v TV pokaždé rád kouknu. Dnes podle mě točí daleko větší sračky. Upřímně překvapilo mě zdejší hodnocení ...holt každý to vidíme jinak.
Cena života (2020)
Režie, scénář, kamera a producent v jednom. Takže bod za snahu. Nebýt hloupých a plytkých dialogů (čr dabing) a nelogického chování většiny zúčastněných mohl to být i dobrý film. Délka 131 minut je opravdu v některých částech utrpení.
Vlčí lov (2022)
Až příliš mnoho krve a jejího neustálého tryskání na mne působilo spíše komicky než hororově. Něco jako v Muži z Acapulca jen barva krve je lepší. Začátek suprový na plný počet. Ovšem ve chvíli kdy se všichni začínají chovat absolutně nelogicky a čekají na sovou poslední ránu jako ovce na porážku to jde z kopce. V podstatě od poloviny víte jak to dopadne ...všichni zemřou.