Recenze (112)
Gran Torino (2008)
Hodně dobrý a smutný film se skvělým Clintem a zajímavým poučným scénářem.
Fontána (2006)
Film se těžko popisuje protože je jiný než ostatní. Při prvních zhlédnutích mě dokonce ani moc nezaujal a dost sem se v ději ztrácel,postupně se ale můj pohled začal měnit a film se stával čím dál více oblíbeným, až se nakonec dostal do top 10.I ten děj začínám trochu chápat.Film má dokonalou vizuální, hudební i hereckou stránku.
Temný rytíř (2008)
Nejlepší akční film,který je geniální ale především díky Heathu Ledgerovi. .Scházela mě tady ale Katie Holmes z jedničky.
Přátelé (1994) (seriál)
Nejlepší sitcom na světě který zná asi každý a který nikdy neomrzí.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Skvělí a zábavný seriál ukazující obyčejný vesnický fotbal a život.
Misery nechce zemřít (1990)
Musím říct že mě Annie občas dost vyděsila.Ale toho chlapa mě líto teda nebylo.
Diana (2013)
Nízké hodnocení vůbec neodpovídá kvalitě tohoto zajímavého filmu o známé osobě. Naomi ač kritizovaná na mě působila sympaticky.
Život Briana (1979)
Geniální parodie kde si tři králové spletou chlív z ježíškem.
Galaxy Quest (1999)
Trapný a nevtipný film.Nejhorší parodie všech dob.
Terapie láskou (2012)
Ze začátku zajímaví ale postupně docela nudný film s typicky americky otravným koncem.Oskarová Lawrencová mě byla akorát tak protivná.