Recenze (433)
Double Team (1997)
Omg
Pomsta (2019)
Scénář adolescentní, akce super!!!
Devátá brána (1999)
Po velkém očekávání přišla spíš velká nuda. Předvídatelný děj a hluchá místa se s dlouhými dvěma hodinami moc dobře nesnesou...
Poslední zůstává (1996)
Jo, remake, no a co... Musel jsem si to pustit ještě jednou:-)
Motanice (1988) (TV film)
Pro mě příjemnější, než starší předloha...
Okresní přebor (2010) (seriál)
Ádo, vždyť jseš dospělej chlap. To sis nemohl dávat pozor. Dy't já si dávaj pozoj. Ale hovno. Dyť já se jí pokaždý ptaj, jestli si vzala pjášek. A vona že jo. Adolfe, ty jsi doopravdy debil. :D
Anthropoid (2016)
Srovnání se Sequensovým Atentátem se tu přímo nabízí, to je jasné. O to víc jsem byl na tento film zvědavý. Zatímco na starší verzi se z mnoha důvodů určitě ještě znovu podívám, Anthropoid je pro mě dobře udělaná jednorázovka. Je moc dobře, že tento film vznikl.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Jako kluk si pamatuji, že jsem tu jaksi neměl komu "fandit". Nelíbili se mi ti hauři, co roztočili poslední groš a děcek měli plnou chalupu... No jo, co už:)
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Pro mě jen jeden z mnoha filmů gangsterského žánru. Už teď si ho moc nepamatuji:).
Božský Bruce (2003)
Idiot.