Recenze (176)
Jestřábí žena (1985)
Klasika... Rutger Hauer v plné síle.
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
Krádeže scénáristických nápadů atd. atp. sic odpouštím dvěma předchozím bratříčkům, zde však ukradené se dere z obrazovky takovým tempem, až to hezké není. Ale stále se dá zasmát.
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Ještě ujde, bavit se zde dá.
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Noah Wyle je ukecaný, zato baví a to se spolu s překousnutelným scénářem cení.
Hanebný pancharti (2009)
Ja, ja, ja, ja, ja!!!!!!
Zombi 2 (1979)
První shlédnutý zombie horor a pecička jak z prdu kulička. Jinak si nedokážu vysvětlit ty neuvěřitelně naturalistické záběry, masky naprosto realisticky hnusné(je vidět, že s červy v očích či puse se inspiroval Paul W. S. Anderson asi zde), každý specifický záběr na kousnutí detailně kamerou sejmutý, příběh mixující vše podstatné ze zombi světa, co dnes ani výše zmíněný režisér nedokáže opsat (pomalé vstávání nemrtvého z hrobu top nápad, zombíci na rautu...). Po nedávném shlédnutí zdvihám na maximum.
Křtiny (1981)
Podskalského klasika, sice dějem a prostředím, i co se týče chování postav dosti socialistické(Dietl je cítit na sto honů, naštěstí se snoubí s vtipem režiséra), ovšem díky statutu komedie s notnou dávkou nadsázky a navrch Podskalského vtipnou poznámkou o Anatoli Franci nemohu jít pod 4* a vždy se dosti do sytosti zasměji.
Herkules: Zrození legendy (2014)
První film viděný ve 3D a šel jsem na něj se zadarmo obdrženým lístkem do kina, tudíž proto je hodnocení trochu vyšší, ale jinak film jako celek stojí krom pár slušnějších scén (Hercules v řetězech, bleskem nabitý meč a závěrečný MMA/šermířský duel) totálka, ale totálka za hovno. Výprava při jezdeckých scénách jako by byla vybraná u nás v lese za obcí(a má to být v Řecku!!!!!!) a herecké výkony raději nekomentuji.... fuck this crap...
Copak je to za vojáka... (1987)
Z českých komedií tato u mě zcela vyniká a nikdy mě neomrzí. Zvláště první polovice s přesunem na kasárna je nezapomenutelná. Třešničkou na dortu jsou pánové Langmajer(ten mimochodem lepší roli, snad krom Cassidyho ve Zdivočelé zemi a Jiřího ve filmu "Proč", nezahrál), dále již obě "šarže" Roden a Jandák.
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Cirkusová švanda podávaná "jaksepatří".