Recenze (295)
Země nomádů (2020)
Dát tomu barvy a veselejší historky, tak by to byl sen. Příroda, karavan a klid... Jenže ona je to depka, a depek už mám plnou hlavu, nepotřebuju se na ní ještě tak dlouho dívat.
Temný dům (2020)
A co ten konec? To si máme domyslet, že kvůli lásce můžeme cokoliv, klidně i vraždit? Práskla to, nepráskla, kdo ví, a za to hvězda minus. Protože jem fanda přece jen toho, kdy mám nakonci filmu jasno, nebo mi to aspoň všechno zapadne dohromady... A né, že si můžu vybrat konec sama..
Thunder Force (2021)
Teda já se styděla... a to jsem ten film ani netočila.. hrůza
Lazy Susan (2020)
Nejdřív jsem vůbec nechápala jak mám Suzan vnímat, jestli jako opravdovou ženu, nebo jak transsexuála, čekala jsem, že to bude blbost, a smát se tam také nebylo čemu. Tak proč ty čtyři hvězdy? Protože jsem se přistihla, jak si film náramně užívám, kdy si dávám pauzu i když se jdu jen napít. Prostě nevím proč, ale film se mi líbil. Ba dokonce mě bavil, čím? To vůbec netuším.
Tom a Jerry (2021)
Chloe byla rozkošná, ale zbytek mi vůbec nějak nešel dohromady a vlastně mě to celkově prostě iritovalo..
Chlupáčci (2021)
chlupatý donuty, aneb neskutečná slátanina , která vás nadchne asi tak jako chlup v dortu...Nevím komu se tohle může líbit, ale vzhledem k docela složitým dialogům pochybuju, že to zaujme i ty nejmenší prťolata.
Viditelný svět (2011)
Nebýt Ivana Trojana, tak si nejspíše budu ťukat na čelo, ale nemůžu, jelikož Trojan si prostě zaslouží úctu, neboť zachrání i propadáky. Zde se stáváme voyerem voyera a sledujeme jeho cestu Stalkera, vlastně na tom celou tu dobu nic moc psychologického není, spíš si jen dokola opakujeme, proč se na to vlastně koukáme a proč si připadáme jako Stalker i my. No konec je tak nějak ubohý, uříznutý a vlastně to je přesně to, co na filmech já osobně absolutně nesnáším. co z toho vyleze a nakonec z toho nevyleze absolutně nic? No ani to není tak strašné jako uříznutý konec...Ještě, že to zachránil Trojan, a kdo je fanouškem veškeré jeho tvorby, tak prostě ani zklamaný být nemůže..
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
No určitě jsem si z toho nečůrla jako o Deadpoola, kde prakticky byla jedna hláška za druhou, kdežto zde jich bylo, na můj vkus, jen pár a to doslova. Ale konec mě pobavil, díky spojení několika, nám všem, známým filmům, ale nebudu spoilovat. Pravda je, že normálně bych dala tři hvězdy a to bez valného přemýšlení, ale díky tomu, že rok 2021 nepřinesl (až na animáky) vůbec nic, tak jsem přimhouřila i své třetí oko a dávám o hvězdu navíc.. Ale jinak film nepřináší nic nového, nejspíš se to zalíbí mladšímu publiku, a hráčům videoher, ale ani já nejsem odpůrcem a celkem mi i ten film utekl.
Instagramové psycho (2020)
Tak vizážista asi dělal make-up poprvé..
Náměsíčníci (2021)
Neurazí, ale ani nenadchne.