Recenze (1 594)
Zelený sršeň (2011)
Hloupý film se špatným scénářem a špatným obsazením. 2.5*
Hellsing (2001) (seriál)
Statická a nedetailní animace, zkratkovitě a zmateně podaný příběh, hloupě designovaný záporák. OVA je po všech stránkách lepší.
Gekidžóban Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2010)
Zmatený a zkratkovitý příběh a animace stejná jako v roce 2006.
Blbec k večeři (2010)
Carell hraje ještě většího dementa než normálně, takového, že to už překračuje únosnou (a hlavně vtipnou) mez. Ostatní herci jsou buďto zoufale nevýrazní (Rudd, Galifianakis), nebo nesympatičtí, až to bolí (Lucy Punch, Jemaine Clement).
Cizinec (2010)
Nudný a nepravděpodobný thrillerek, který slouží spíš jen jako náhled do benátské architektury.
Saw 3D (2010)
Po tom, jak se tahle série zkurvila, je sedmička docela důstojné zakončení, ikdyž to není nic extra.
Hon na čarodějnice (2011)
Tohle že byl další "nejhorší film roku"? :) Zdaleka ne. V podstatě až na konečný souboj je to průměrná až lehce nadprůměrná podívaná.
Burke and Hare (2010)
Nuda. Asi nejhorší Peggův film.
Fantastický pan Lišák (2009)
Nechápu přesně, co mi to v posledních 90 minutách běželo na obrazovce, ale líbilo se mi to.
Přenašeči (2009)
Další apokalyptické "drama" se schématickým duem idealista - realista...