Recenze (49)
Krev jako čokoláda (2007)
Jak se tak dívám po komentářích, jsem asi jedním z mála, kterým se tento film líbil. Podle mě je skvělé, že jsou tu i filmy o vlkodlacích, které je neberou jako příšery, ale jako něco vzácného, čím by chtěl být téměř každý. Samozřejmě se nejedná o film pro fanoušky vlkodlaků, kteří mají za úkol ve filmu prolít, co nejvíce krve, ale jedná se o film spíš pro ty, kteří chtějí získat nový pohled na tuto tématiku. Velké plus u mě má prostředí filmu, protože to se mi velice líbilo. Jinak jedna hvězda dolů, protože děj je poněkud předvídatelný..
Superschopnosti moči (2013) (TV film)
Z mého pohledu se jedná o jedinečný a neskutečně zajímavý dokument. Člověk se dozví věci, kterým by normálně sotva věřil, ale když překonáte ty psychické zábrany a přestanete uvažovat o moči jen jako o odpadu, tak vás čeká neskutečné překvapení, čeho všechno se s močí dá dosáhnout.
Milenci ze severního pólu (1998)
První film, který jsem se odhodlal shlédnout čistě španělsky. Musím říct, že herci jsou tak dobří, že většina věcí vám dojde, i když jim nerozumíte a v hlavě vám zůstane jediná fráze " Otto el piloto" .. Skvlěý film, úžasný zážitek.. Doporučuji všem...
Tahle země není pro starý (2007)
Málo který film se tak skvěle drží předlohy. Knihu miluji a tak jsem se z počátku bál, jak dopadne film, ale bratři Coenové to zvládli na výbornou!!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tento film má sice spousty nedostatků, ale některé scény mi dokázaly, že tento film za shlédnutí stojí. Za mě určitě nejlepší scény jsou Boj hromových obrů a Záchranná akce trpaslíků Obřími orly..
Repo: Genetická opera! (2008)
Když upustíte od toho, že to má být horor, tak je to perfektní podívaná. Hudba mě velmi oslovila a postavy jsou famózní. Dokonce pravděpodobnost, že něco takového bude fungovat v budoucnu je podle mě celkem slušná.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Podle mě jediná výtka jsou ty Béčkové příšery, ale koukat se na to dá. Dokonce i oblíbené postavy si každý určitě najde.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Jak je možné, že tomuto je někdo schopen dát hvězdu? Celý film jsem pozorně sledoval, ale nenašel jsem vůbec nic, čím by si film ode mě hvězdu zasluhoval. Tento film prostě musím ohodnotit jako odpad..
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Bohužel pro film, já mám řeckou mytologii rád ..
Malý Herkules (2009)
U filmu jsem dostal záchvat smíchu, avšak bohužel jen toho hysterického, kdy se Vám chce spíše brečet, ale i tak jsem si řekl, že se podívám na celý film. Chyba. Je to opravdu ten největší nesmysl a korunu tomu nasazuje" malý" hlavní hrdina, co při své dětské výšce má téměř stejnou hmotnost jako Hulk Hogan. Sláva America, protože Hercules je typickým příkladem amerického obézního superčlověka..