Recenze (112)
Smrtonosná past 4.0 (2007)
McClane už stárne a tým pádom sa z neho stáva aj dosť citlivý muž a to jeho povesti aj dosť škodí. Ale aj napriek tomu, že už nie je z neho ten pravý drsňák a je miestami až veľká citlivka, ma tento film dosť prekvapil. Aj napriek tomu že bol sám a vedeli ste asi ako to pôjde ďalej, tak som sa veľmi tešil na to, že všetkých padúchov postriela.:-)
Zlatý kompas (2007)
Prvá časť pána prsteňov aspoň skončila s veľkou úctou aj keď ste vedeli, že bude pokračovanie. Veľkolepá výprava a scény, však boli zatienené veľmi veľkým množstvom samoúčelných a nezodpovedaných hluchých miest. Ja len dúfam, že 2 bude lepšia, lebo inak to je len zbytočné zhyzdenie literárneho diela za účelom zarobenia peňazí.
Hvězdný prach (2007)
No nemôžem si pomôcť, ale v kine som sa už fakt tak dávno nepobavil. Skvelý príbeh, dobré dialógy a až takmer božské výkony DeNira a Pfeifferovej si zaslúžia pochvaly. Čo k tomu dodať, naozaj skvelá vec ktorú si treba pozrieť.
Božský Evan (2007)
Prečo takmer vždy 2 končia ako slabunký odvar. Jednotka vám zarobí kopy peňazí, tak prečo nevymačkať ešte niečo ďalej? Herecké výkony boli veľmi slabé a scenár a dialógy už ani nehovoriac. Evan ani zďaleka nie Bruce :-(
Cesta bojovníka (2007)
Po vzhliadnutí filmu som bol dosť sklamaný. Popravde som čakal vzkriesenie kultu Barbara Conana do dnešnej doby. Ale dostal som iba úplne slabý čajíček Cliffhangera so slabunkým závanom 300 a jemnou príchuťou posledného mohykána na štýl ramba. Áno, presne toto nájdete v tom filme, ale dokopy nič, čo by vás riadne oslovilo.
Disturbia (2007)
Vcelku som bol prekvapený, pretože toľko hluchých a bezúčelných scén sa v jednom filme dávno nevidelo. Celý film vlastne prešiel asi tak 3 odlišnými žánrami, ktoré spájal iba Shia a jeho fakt dobrý herecký výkon. Nehovoriac o predvídateľnosti celého deja, vás posledných 20 minút nedá vydýchnuť a posunie film na úplne inú úroveň, najpredávanejšiu a to sú americký teenageri. 2,5*
Poseidon (2006)
Hneď od začiatku som vedel do čoho idem, ale až takéto sklamanie som nečakal. Nielenže pôvodný scenár bol neporovnateľne lepší, ale naviac herecké výkony sa ani zdialky nepodobaju tým predošlím. Jediné plus čo film mal, bolo, že aspoň záver bol jak tak zmenený, ale úplne mimo.
Obávaný bojovník (2006)
Popravde som bol aj dosť sklamaný. Skvelé bojové akcie, ešte by som aj tak nejak bral ten vývoj charakteru, ale ten bol braný jak z rýchlika, dej tiež nebol zrovna veľmi nadväzujúci a bol veľmi rýchly. Divák si nemal ani čas zvyknúť na premenu zo zlého na dobrého, a ani ja som im to moc nebral. Myslím, že najpozitívnejšie na celom filme bolo to, že to točil HongKong a nie Čína.
Silent Hill (2006)
Jediné, čo na tomto filme ľutujem je len to, že som nikdy nehrával túto hru. Som na dané téma laik, ale aj tak som tam cítil, že niečo tam z tej hry chýbalo. Vďaka čomu som nechápal niektorým veciam, ale "žral" úplne všetko. Nejaké väčšie vodítka a spojítka aj pre takých ako ja, hrou nezasiahnutým ale filmom úplne strhnutým.
28 týdnů poté (2007)
Po skvelom úvode sa film nejak skôr spomaloval, než sa posúval dopredu. Hudba sa náramne podarila, takmer každú scénu skvele vystihovala a posúvala na vyšší level. Len ten dej bol nejak, aspoň podľa môjho názoru, úplne mimo. Musím uznať, že sa scenár snažil byť lepší a odlišnejší od 1, ale mali tam strašne veľa hluchých miest, ktoé vám robili z celého filmu zlý dojem.