Recenze (107)
Očista (2013)
Ale jako jo, kdyz tomu tech par veci prominete tak to jde, jen ten prelom chudaka ustraseneho otce do Liama Neesona je fakt rychlej.
Stoker (2013)
Dokoukal jsem to? Jo. Bavilo me to? Ne. Předvídatelný a ve své nudě místy až umorny film. Ano, vizuálně k sezrani, ale jak se už ukázalo ve stromu zivota, neni to všecko. A vy ctyrkari a petkari tu masturbujete nad mrtvým filmem stejně jako India ve sprse, uchylove :)
O poklad Anežky České (1993) (pořad)
Rozhodne musim dat plne hodnoceni, zvlaste s prihlednutim k nasledujicimu best of https://www.youtube.com/watch?v=h22qivdD4X8
Static (2012)
Divim se, jak z toho vysvetleni jak bylo na konci predlozeno muze nekdo mit pozitivni dojem. Celou dobu je film jako domecek z karet a na konci do nej foukne scenarista.
Mládeži nepřístupno (2013)
Tohle je poprve v zivote, kdy byl film moc nechutny na to, abych se na nej dodival a to mezi me oblibene weby patri ndr a liveleak. I za ten humor je cloveku za tvurce stydno...
Vedlejší účinky (2013)
Namet inteligentni, ale nevyuzity. V okamzicich mrazilo, ale v myslenkovych pochodech hlavnich protagonistu a jejich "cashflow" jsem se casto ztracel, to mi film hodne pokazilo.
Iron Man 3 (2013)
Nejslabsi ze vsech ironmanu, vytratila se skromnost, vzdusnost a lehkost. Stal se z toho megafilm pro milovniky ohnostroju, vybuchu a klise... i tak je to za horsi 4
Na dřeň (2012)
Hnusný film, hnusní herci a hnusný příběh.
Černobylské deníky (2012)
Cely film vypada a pravdepodobne byl natocen s rozpoctem dvou plechovek koly a jednech orbitek. Odrazi se to na vykonech hercu, kameramana, strihace a vlastne i bubaku. Achjo...
Papíry (2012)
Moc hezke, hodne z atmosfery dela soundtrack a nalada ktera urcite cerpala ze hry flower http://www.youtube.com/watch?v=U7IUDWMU6ZI