Recenze (107)
Pawn Shop Chronicles: Historky ze zastavárny (2013)
Prvni dve historky jsou fajn a pobavi, treti je k uzoufani nudna a celkove film vysumi do natahovaneho prazdna.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Poprvé mi bylo 14 a od té doby jsem film viděl asi 5x. Humor, satira a popkulturní odkazy dua Parker a Stone jsou neuvěřitelně chytré. Nemám rád muzikály, ale tady jsou hudební čísla chytlavá, vtipná a baví (narozdíl do nedávného Frozen, že jo). Chápu že jsou lidi, kteří ve filmu nevidí nic jiného než vulgaritu beze smyslu, ale to přikládám spíš omezenému rozhledu.
Plán útěku (2013)
Tak to sedlo. Moderni pristup ke klasickemu schematu filmu 80 a 90 let s arniem a stallonem sklizi ovoce/ovace.
Pozdravy ze spermabanky (2013)
Napad slusny, ale komedie (rozumej - film u ktereho se lide smeji) to rozhodne neni. Vince by bohuzel mohl delat uspavace hadu. V jedne rovine filmu ze sebe dela uplneho debila aby z toho vytahl tu komedii, coz se mu nedari, a v druhe je ten dramaticky posun a jakysi emocionalni presah, ktery by ale fungoval jenom pokud by jste predtim Vince nevideli jako prerostle dite a tak mu neverite ani lasku mezi ocima postizeneho.
Ledové království (2013)
Splacanina ve ktere zpivaji i kameny. Nastesti obsah jednoduchych jedno-brdo pisnicek dej nijak neposouva, lze je tedy s klidem preskocit. Zbyva pul hodina filmu se slabym pribehem, ctyrmi vtipy a vybornou animaci snehu.
Ona (2013)
Konverzacni drama z blizke budoucnosti kteremu by prospela o polovinu kratsi stopaz a domyslenejsi, dramatictejsi prubeh. Zajimave komentare loleq7
Vše je ztraceno (2013)
V jeden moment jsem si misto ticheho Redforda predstavil Eastwooda, pak by ale film mozna prekonal rekord Vlka z Wallstreet v poctu "fucku". Mit takovou smulu, tak si to snad hodim jeste driv, nez se mi zlomi stezen.
Blízko od sebe (2013)
Ani jsem to nedokoukal. Herecké výkony Meryl a Julie jsou bezchybné, ale pokud budu chtít realistické ztvárnění nudné hádající se rodiny tak objedu svoje příbuzné a nemusím si ten žůžo pocit připomínat skrze obrazovku.
The Conspiracy (2012)
Natocene to neni spatne, konec ujde, ale celkove je to roztahane a horror to urcite neni.
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Dve hodiny? Presne to je stopaz kterou tenhle film nemel mit. Kdyby hlavni zapletka nebyla o tom jaka je Emily Blunt mrcha a cele to melo tak 79 minut, nemusel bych hodnotit tak nizko.