Poslední recenze (5)
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
asi podobnych zahadnych pribehu jsem videl moc, asi jsem ocekaval vic nebo uz jsem natolik zvykly na tyto pribehy, prvni dil dobre rozjel pribeh, ale pak u dalsich jsem dokonce aj usinal, jsem rad, ze to ma sest dilu a dal to nenatahovali, je to vsechno nakonec vysvetlene a zapada to do sebe, dal bych tomu hodnoceni tak 5 z 10
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
prave jsem dosel z kina, neni to nejlepsi film vsech dob, ale vysoke hodnoceni dam, kam az to dokazal Kazma dotahout, kolik lidi dokaze bavit, vydelat na tom a navic udelat dobrou vec, bavil jsem se, prineslo to, co jsem ocekaval a to je SHOW :-)
Mortal Kombat (2021)
Nový film Mortal Kombat se mi líbil. Není to mega masterpiece. Oskara to nevyhraje. Film podle mě přinesl, co jsem chtěl vidět. Hodně akce a soubojů. Oblíbené hlášky: Get over here, flawless victory nebo fatality tam byly a krásně ukázané 😀 Postavy jako Sub-Zero, Scorpion, Raiden nebo Kung Lao nechybí a má to solidní náběh na pokračování, doufám, že bude 🙂