Recenze (178)
Terčin zvířecí svět (2017) (pořad)
Tohle je fakt hloupý. Inža je sympaťák, ale to je tak vše. Trapně předstírané situace, jakože jdeme něco řešit a vůbec nevíme, co to bude, stupidní dabování nevtipných domácích videí, hlavně nepříliš příkladné zacházení se zvířaty.
Kriminálka 5.C (2019) (seriál)
Docela zábavný seriál s prvky napětí. Ten Don Ryba Corleone nebo kdo je taky hustej : D
Michal ví, co na sebe (2024) (pořad)
No. Rozhodně se moc nedozvíme, co na sebe. Je to spíš taková srandička ve stylu MN. Proč je z něj zrovna kominík, mi totálně uniká. Proč tam komunikuje s vysavačem, taktéž. Zatím asi nejblbější pořad z dílny MN.
Kouzelný vesmír (2013) (seriál)
Dcerka to jednu dobu hltala. Úvodní animovaný příběh z kosmu nestál většinou za nic, ale na konci dvě živé děti něco vyráběly, a to bylo zajímavé. I když většinou vyrobily strašnou sračku z kategorie noční můra všech matek, těch minimalistickýxh obzvlášť :D
Učíme se s Noddym (2005) (seriál)
To je síla. Fakt to děckám nepouštějte. Není to legrace
Kazubovi! (2016) (seriál)
Bohužel mi je nesympatický hlas zpěváka. A ty texty to je asi prostě blbej překlad, hrozná šroubovice. A dnes to dovršil debilní příběh, kdy strhaná matka měla narozeniny a celá famílie vymýšlela píčoviny, co jí dát, místo aby zvedli prdele a šli jí pomoct. Čekala jsem s napětím na rozuzlení, že jako nakonec všichni prozřou, ale hovno, dostala hodinky, fotky, dort k zblizí už od pohledu, no a... bingo, chlapeček jí dal poukázky na pomoc v domácnosti. Dort naštěstí spadl na prase a tak nikdo nemusel nést následky jeho konzumace (dortu, ne prasete) a nám nezbývá než doufat, že to nedopadne jak u mě, kdy jsem dostala před rokem poukaz na čtyři hodiny svatého pokoje a dodnes mi tento nebyl umožněn uplatnit.
Smráďa a Bláťa (2015) (seriál)
Ani nevim proč, ale tohle mě nějak irituje. Má to hezkou kresbu, ale smrad a bláto asi nejsou úplně moje hobby :/
Dětská dopravní policie (2016) (pořad)
Mně to docela baví, vždy s napětím čekám, kdo je pachatel :D
Tlapková patrola - Série 6 (2019) (série)
Děcka to hltají, neb se tam v rychlém sledu míhají podmanivé barvičky, jsou tam pejsci, nablblé popěvky a totálně stupidní jakože hlášky. Nevím, jak to zní v originále, ale překlad je strašně násilný a trapný. Zápletky nepotřebují komentář, prostě se musí něco dít, aby měli pejsci co dělat, suplují v té obci vlastně všechny záchranné složky.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Na tu českou pohádkovou bídu až moc dobré. Nejvíc se mi líbily dámské kostýmy, to bych nosila normálně ven :-D