Recenze (544)
Coco (2017)
Nemůžu si pomoct - vizuálně fantastické, obsahově pod standardem Pixaru. Přesto velmi dobré.
Tygr a drak (2000)
I po těch všech letech strašlivá pecka...poetické, krásné. A božská Michelle Yeoh jako bonus navíc:).
Prezident Blaník (2018)
Tonda Blaník ztratil svůj pověstný vtip a přesunem k vážnější politické satiře ztratil své kouzlo. Dobrá myšlenka, super je "propojení" s reálným světem, jinak ale slabota.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Hodnocení odpovídá přesně úrovni - jsou pětihvězdové díly, kde každý vtip sedne jako p*del na hrnec a jednohvězdové díly, kde Blaník vůbec není vtipný. Není nic mezi tím. Celkově tedy průměr, ač má Blaník opravdu hvězdné momenty...hvězdně-děsivé, protože si myslím, že u nás lobbing přesně takhle funguje. Super obsazení hlavních postav!
Mezi námi děvčaty (2003)
Pár dobrých vtípků, výborné obsazení, pěkný konec...ale jinak pro mě tohle nefungovalo.
Lucifer (2016) (seriál)
Hodnoceno po prvních dvou sériích (a nevím, jestli budu koukat na třetí) - je to dobrá zábava, ALE čím déle to běží, tím víc to připomíná nastavované limonády typu Ohnivé kuře. A to přitom základní myšlenka je super, Tom Ellis fantastický a zápletka není vůbec blbá. Jen je vidět snaha vytřískat z nastavené značky co nejvíc. Možná právě proto váhám s třetí sérií, která už má děsivých 24 nebo kolik dílů.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Vím, že je tenhle film jeden z kultovních...ale nevím proč. Mám ho opravdu rád, viděl jsem ho několikrát a přesto si nemyslím, že je to taková pecka. Je to skvělý film, o naději a nezlomné víře, o krutosti vězení a o odvaze a rozhodně stojí za podívání, mockrát. Přesto, 4*.
Mezi vlky (2011)
Zajímavé, drsné, divné...všechno v jednom. Ottway je ale jistě hodně specifická postava. Stojí za podívání.
Případ Sloane (2016)
Nakonec to na 5* nebylo, ale hodně těsně...protože tohle bylo SKVĚLÉ. Drsné, manipulativní, kruté a zároveň zcela neosobní, bezohledné - takové, jaký svět lobbistů podle mě je. Nemám rád Jessicu Chastain, ale pokud někde měla životní roli a pokud se za hlavní hrdinku někdo hodil, pak je to určitě ona tady. Nejbezohlednější ze všech žraloků, bravo, Jessico!
Pryč od pece (2013)
Zajímavý příběh, dobré herecké výkony, celkově ale šedivý průměr.