Recenze (544)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Lehce nadhodnocený seriál, který ale docela určitě stojí za koukání. Výborně napsané hlavní postavy, jež se snaží přežít a zachovat si zdravý rozum v postkatastrofickém světě, kde šlo všechno "šejdrem". Budete hltat jeden díl za druhým, abyste na konci sezóny zjistili, že se parta hlavních hrdinů vlastně nikam nepohnula a příběhová linie se posunula jen velmi málo. A přesto budete netrpělivě očekávat začátek sezóny další.
Bláznovo zlato (2008)
Příjemná letní oddychovka, která si na nic jiného nehraje. U tohohle filmu lze vypnout a nechat se jen vézt na karibské vlně. Nijak extra originální, nijak extra vtipné a přesto se na to dá slušně koukat. Můj oblíbenec Matthew McConaughey v jedné ze svých slabších rolí, dramata mu sluší více.
Old Boy (2003)
Film, na který jen tak nezapomenete. Ne proto, že by byl tak skvělý, ale protože se jedná určitě o jeden z nejdivnějších filmů, které kdy korejská kinematografie vyprodukovala. Celkově spíše průměr - relativně prostý příběh o pomstě, která nakonec není tak jednoduchá, jak se ze začátku zdálo. Příběh o tom, jak malý kamínek může spustit lavinu událostí, jejichž důsledky dostihnou hlavního hrdinu až po letech. Je to brutální, divné, plné přepjatých emocí a především, je to opravdu úchylné. Jako že hodně:)!
Hlas (2013)
Tak trochu jiný příběh ze světa filmových trailerů, kde (slovy otce hlavní hrdinky) "kvalitní hlasový projev není jen požehnáním, ale i volbou". Kaleidoskop hrdinů, kteří jsou každý trochu zvláštní. Svěží, příjemně civilní film, který stojí za to vidět už jen kvůli úžasné Lake Bell v hlavní roli.