Recenze (183)
Ztraceni (2004) (seriál)
První série je svkvělá, za tu bych dal 5*. Druhá je již dost nudná a natahovaná (3*), ale třetí série je již vrchol drzosti a zkouška inteligence diváků. Jsem zhnusen a se Ztracenými končím, protože třetí řada je odpad nejodpadovitější.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Po 14 dílech :Seriál se mi ze začátku moc nezdál, ale pak mě parta kolem Scofielda pohltila. Sice mě trochu štve někdy natahovaný děj, ale jinak je to zatím velmi kvalitní práce. Velké plus za T-Baga v podání Roberta Kneppera.
24 hodin (2001) (seriál)
Tenhle seriál miluju, ale abych to neprokecával, tak řeknu že souhlasím v podstatě se vším, co řekl woody. Dopřávám si ale maximálně jednu řadu za půl roku, abych se 24ku nepřejedl a tu pak zkouknu během jednoho týdne a vždy je to úžasný zážitek. Teď už jenom v kostce: 1.řada- 4* (z dnešního pohledu nejhorší) 2.řada- 3,5* (za tu pitomou Kim, která tu vysloveně vadí) 3.řada- 4,5* (půl bodu dolů za příšerného záporáka Saunderse) 4.řada- 5*- absolutní vrchol seriálové tvorby 5.řada - 5* minimálně na stejné úrovni jako season four 6.řada- 4* horší než sezóny 4 a 5, ale stále skvělá
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nelíbilo se mi to tolik jako Ukradené Vánoce, ale i tak skvělá "burtonovka".
Velká ryba (2003)
Krásný film, kde Ewan McGregor ukazuje, že opravdu hrát umí ( po nových Star Wars a Ostrovu jsem si tím nebyl zcela jistý).
Střihoruký Edward (1990)
Klasický film dvojice Burton- Depp. Jedna hvězdička dolů za to, že mi tentokrát přílíš nesedlo prostředí.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Dost natahované, ale Depp je tu úžasný a proto tento blockbuster stojí za zhlédnutí.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Skvělé triky a hudba, nic víc, nic míň. Škoda Johnnyho Deppa, býval (a doufám, že stále je) skvělý herec který si uměl vybírat. Asi už chce na stará kolena především zabezpečit rodinu.
Láska nebeská (2003)
Romantické komedie sice nemusím, ale tohle mě dostalo. Richard Curtis je skvělý scénárista a tady dokazuje, že i režisér. Takhle vkusně pospojovat všechna ta vánoční a romantická klišé, to dokáže snad jenom on. Připočtěte si k tomu hvězdné obsazení ( zvláště Liam Neeson, Alan Rickman a Colin Firth excelují) a máte plný počet hvězd a jednu z nejhezčích vánočních komedií. Holt Love is all around.....
Santa je úchyl! (2003)
Na tenhle film jsem se hodně těšil, ale nakonec jsem byl poměrně zklamán. Fuckující Thornton je sice super, ale celý film to utáhnout prostě nemůže.