Recenze (183)
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Oba dva předchozí byly lepší, ale ostudu to sérii nedělá.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Lepší než jednička, a to je co říct.
Smrtonosná zbraň (1987)
Past mám trochu radši, ale Zbraň je taky super.
Poslušně hlásím (1957)
Minimálně stejně skvělé jako "jednička".
Dobrý voják Švejk (1956)
Velmi důstojné zpracování skvělé knížky a úžasní Rudolf Hrušínský a Miloš Kopecký.
Zodiac (2007)
Finčík holt doplatil na to, že jsem jako správný Čech nevděčný parchant a od mistrů režie očekávám nefalšované desetihvězdičkové orgie. Pokud byZodiaka natočil Franta Vomáčka, byl bych nadšený, ale tady přeci jen výsledný dojem kazí to, že je to od D.F., protože tomu se hluchá místa v ději odpouští těžko.
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Trapná slátanina, která dělá ostudu kreslenému seriálu.
Kdo hledá, najde (2007) (TV film)
Celkem příjemné překvapení. Žádná pohádková bomba to sice nebyla, ale nenudil jsem se a bylo to celkem pěkné zpříjemnění Silvestra.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Věřili byste, že to je od Burtona?
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Klasika všech klasik!