Recenze (509)
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Viděl jsem zatím jen první sérii a musím zatleskat. Tak skvěle napsané a obsazené postavy musí prostě jiné seriály závidět. A to je jich tam alespoň 40!
Světla velkoměsta (1931)
Skvělé použití zvukových efektů.
Země policajtů (1997)
Herci kteří obyčejně hrají gangstery si střihli policajty. Moc jim to ale nešlo. A Stallone je toporňák. Jinak trochu jinak natočené drama, ale ne nijak moc.
Lesní jahody (1957)
Podle kritiky nejlepší Bergmanův film.
Bezstarostná jízda (1969)
They'll talk to ya and talk to ya and talk to ya about individual freedom. But they see a free individual, it's gonna scare 'em.
Bezstarostní jezdci, zuřící býci (2003)
Velmi dobrý dokument, který může sloužit jako rozdělovník k jednotlivým autorům a jejich filmům.
Podzimní almanach (1985)
Vizuálně velmi poetické a nevšední. Jinak docela nudně komplikovaný spletenec vztahů na půdě jednoho bytu.
Věc (1982)
Ze začátku dobře budovaná atmosféra a skvěle minimalistická Morriconeho muzika. Herci v čele s Kurtem Russellem jsou hodně matní a ploší a ten psočlověk na konci mě rozesmál.
Láska nebeská (2003)
Nikdo teď neumí udělat romantickou komedii jako Briti. Dobré písničky, inteligentní humor a Hugh Grant. S tak vysokým hodnocení sice nesouhlasím, ale co už nadělám. CSFD je prostě asi web romantiků. 7/10
Rocky Horror Picture Show (1975)
I would like, if I may, to take you on a strange journey.