Recenze (928)
16 bloků (2006)
Strašně podhodnocený. Kriminálek ve starym dobrym stylu se dneska už moc netočí.
Krvavá sklizeň (2007)
Strašně přeplácanej a nedotaženej horůrek, ale docela koukatelnej.
Donnie Darko (2001)
Nevim o čem to bylo. Nic sem nepochopil. Viděl jsem to 4x, to byla původní verze. Directors cut jsem viděl 2x, ale zase to zůstalo nepochopeno. Proč teda dávam pět hvězd? Má to senzační atmosféru, spoustu tajemných zákoutí a podivných až depresivních scén. Kamera je dokonalá. Scénář perfektní, ale stále nepochopen a herecký výkony na výborný úrovni. Vůbec nevim co si o tom myslet. Můžu si tu hrát na sebevětšího intelektuála a rozebírat tady teorie o tomhle dílu, o jeho ději a tak vůbec, ale jak už sem řekl. Ten film prostě nechápu, ale vim, že se mi zatraceně líbí.
Odplata (1999)
Viděli jste verzi Payback: Straight up? Že ne?! Neváhejte, je lepší. Je poskládaná ze scén který ste vůbec nemohli vidět v původní verzi.
Gangy New Yorku (2002)
Strhující dílo se strhující bitevní scénou ve který dominuje strhující skladba Signal to noise od strhujícího Petera Gabriela.
Barva peněz (1986)
Paul Newman drží svým výkonem a charizmatem celej film v nadprůměru. To ale nemění nic na tom, že je to jinak čistej průměr.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Nejslabší film bratrů Coenů, ale skvěle natočenej.
Válka světů (2005)
Natáhnout to o půl hodiny, změnit šíleně trapnej a rychlej konec, lehce poupravit druhou polovinu a bude to nejlepší film na světě.
Terminál (2004)
Jednoduchej, pěknej, vtipnej a milej film pro zabití nudnýho, hnusnýho a mokrýho dne.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Kde je sakra problém?! Film má sice nějaký drobný chyby (možná i velký), ale nic to nemění na jeho nervy drásající naléhavosti. Prostě vás nenechá vydechnout.