Recenze (105)
Nepřátelé (2017)
Fantastický film. Málo záběrů, ve kterých se neumírá, ale přesto má film lidský rozměr. Smíření.
Let (2012)
Démon alkohol. Kdo ho porazí?
Princ Mamánek (2022)
Odvážná pohádka. Čtvrtá * je za tu odvahu a netradičnost. Prvky hororu jsou přiměřené. Poučení, že nikdy není pozdě a všechno má svůj čas je v pořádku a více jak třicetiletý princ, který se válel celou dobu doma zapadá do dnešního světa :-). A byť mohla na Budaře být větší sranda celkově to potěšilo.
Buko (2022)
Osvěžující film, který potěšil a pobavil. Herci na jedničku. Dávám pět, protože nadržuji českým filmům :-))
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Pomálu v amerických akčních filmech najdeme morálku, principy…
Klauni (2013)
Za mě výborný film. Kamera excelentní.
Tanec na vlnách (1997)
Za mne slušná oddychovka se spolehlivými herci.
Tajnosti (2007)
Na český film pět hvězd a je to málo :-) Iva Bittová klobouk dolů!
Crash (2004)
Za svou otevřenost k rasové problematice v kombinaci s příběhy aktérů dávám pět hvězd. Kdyby bylo šest, dal bych šest :-)
Profesor a šílenec (2019)
“Je naděje pro všechny, i nejvíc smutné duše…” krásný, zajímavý, brilantně obsazený a natočený film.