Recenze (1 840)
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
total wasteland.......
Šílený Max (1979)
opravdu nemadmaxovske.
Žlutá ponorka (1968)
proste nadhera.
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
songy nesmrtelny. zbytek byla haluz. anyway....fools in the bus...
Vzkříšení démona (2015)
olivia by mela hrat v pornu.
Kung Fury (2015)
tank you
Frank (2014)
to znam......co?.....ten pocit ze skaldam hit a leze z toho jen sracka....
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
to me poser...takovej posun...
Mrtvý sníh (2009)
no nevim....
Černý déšť (1989)
strasne slabe ve scenari. strasne.