Recenze (240)
Kuky se vrací (2010)
Velmi milé překvapení. Snad bych hodnotil ještě lépe, kdybych každou chvíli neočekával Návrat svého Kritického rozumu. Do lesa nepatří jen borové šišky a Prorok s Ferdou nakonec stejně podpálí krmelec.
Mého snu čert (2001)
Meví kak úokračovat b neznaději, ldyž de vítí ,nohem ůépe.
TRON: Legacy 3D (2010)
Hodně keců, málo Tron. Ten původní vlastně ani zbla.
Potomci lidí (2006)
Pěkné po stránce příběhové i formální. Jsem sám, komu šestiminutové 3rd person záběry z obléhaného města připomínaly čas strávený hraním Call of Duty?
Včera, dnes a zítra (1963)
Přestože italskému filmu nijak zvlášť nefandím (spíše naopak), tento mě příjemně překvapil. Moc pěkná atmosféra.
Bavorák (2003)
Nejsem si jistý, zdali to byl svérázný seriózní ruský přístup, nebo parodie. Ovšem zábavné.
Báječná sedmička (2005) (TV film)
Přemýšlel jsem, jak by to asi natočil Trier.
Cesta (2009)
Prostříhat, nebo možná jen vyměnit dětského hrdinu a byl bych spokojený. I když málo popela, příliš málo popela.
977 (2006)
Hledal, ale nenašel.
Tichá bolest (1990)
...až na tu divnou scénu s utopeným tankem.