Recenze (540)
Orphan (2009)
Opravdu výborný thriller. Napětí se zvyšovalo a ve mě se probouzela čím dál větší nenávist k tomu děcku. Hlavou se mi honilo, že to všechno nemůže být pravda. Pak přišlo překvapivé, ale logické vysvětlení doktora. Ale ten závěr se mi vůbec nelíbil, ale nic to nemění na mém hodnocení. Jinak se tady budu opakovat, ale Vera Farmiga a Isabelle Fuhrman hráli opravdu výborně.
Smrtící úder (2008)
Dobře obsazené, ale to je asi jediné plus. Možná ještě ta stopáž. :)) Chvílemi mě to přišlo i komické. Mrzí mě, že někdo kdo má v režijní filmografii Zamilovanýho Shakespeara pak přijde s filmem jako tohle. Lepší už to asi nebude.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sergio Leone po druhé a opět to bylo něco. Nejsem moc velký fanoušek westernů, ale tohle byla výtečná podívaná. Morriconeho melodie mi ještě nějaký čas budou znít.
Po sexu (2007)
Bylo to zábavné, ale i spousty pravdy. Některé povídky pobavily více, některé méně. Líbila se mi moc první a poslední stála taky za to. Spíše 3,5*.
Tenkrát v Americe (1984)
Stydím se, ale tenhle film jsem dlouho odkládal kvůli dlouhé stopáži. A je až neskutečný jak mi ty 4 hoďky utekly. Vůbec bych se nezlobil kdyby byl ještě delší. Sergio Leone nám předvedl podívanou na, jakou jen tak nezapomenu! O skvělých výkonech herců a hlavně Roberta De Nira, nebo nádherné hudbě Morriconeho bylo napsáno hodně a tak se nebudu už dál rozepisovat. Jen mám mrzení, že jsem to nemohl vidět na plátně.
Avatar (2009)
Viděno dvakrát v kině ve 3D, pak na DVD a dneškem i na prodloužené verzi na Blu-ray. Pořád je to mimořádný zážitek, který od té doby nebyl překonán. James Cameron je velký mistr a jeho Avatar je dokonalost do posledního detailu. Už teď se těším na další výlet na Pandoru.
Nezvratný osud 4 (2009)
Je to blbina, ale já se u toho vcelku bavil. Rozhodně příjemnější pokračování než Saw. 2,5*
Star Trek (2009)
Ač nejsem fanda Star Wars a ze Star Treku jsem neviděl nikdy nic, tak jsem si řekl, že dám na doporučení kamaráda. Taky jsem se utěšoval, že J. J. Abrams by mohl být dobrá záruka. A byl jsem mile překvapen co mě čekalo.
Max Payne (2008)
Když jsem viděl tady to hodnocení,nemohl jsem uvěřit,že film s tak výbornými trailery bude tak špatný.Dnes jsem se přesvědčil na vlastní oči.Bylo to utrpení a ta jedna * je za vizualni stylizaci a scena v tanecnim klubu.
Chalupáři (1975) (seriál)
Nej český seriál!!!