Recenze (235)
Vikingové II (2008)
Není to špatné to rozhodně ne co se týče příběhu a hercu nic bych nevytknul.Ty triky stoji ale za prd létající neony všude možne a pak se vynoří co si černého,no měly do toho dát o trošku více peněz a stálo by to za to.
90 dní bez sexu (2005) (TV film)
Zajimavých 5 minut filmu ,ostatní už je celkem nudných
Válka policajtů (2001)
Slušná komedie
Nikdy to nevzdávej (2008)
Pecka !
Nekonečný příběh (1984)
Kdo by neznal Bastiana ,Falca,Kamanežrouto,Atria :)) Bomba s děsctví
Souboj cti (1996)
Na krvavý sport to nemá ale co zkusil si natočit film,vše se nepovede,uvidíme co ukáže v připravovaném filmu Eagle Path, The snad to bude stát za to a konečně se mu film za červená .
Oko bere (2008)
Hraní v pokru podle matematický výpočtů není tak špatný nápad,skupina mladých lidí kteří toto provozují vydělávájí lehce dost peněz.Všechno se jednou ale provalí a tak začíná honička.Super filmek s bandou mladých lidí u mě udělá své :)
Suprhrdina (2008)
Spiderman trochu jinak všechno předělený hlavní hrdina Vážka :D Totální kravina,ale nadruhou stranu sem se dost bavil :DDD. Nee dal bych 5 ale tetka byla scena a furt prděli co je moc to je moc, to je totál humus xO
Cesta do středu Země (2008)
Příjemná odychovka
Superman se vrací (2006)
Sice nic moc ale že Superman se vrátil je dobrý vědět.