Recenze (1 148)
Opilí láskou (2002)
Brutálna love story, ktorou si Anderson dal oddych po Magnólii a Boogie Nights. Megaftipný Sandler, Watson, ktorá je ako moja maminka zamlada, Hoffman v ďalšej svojej psycho roličke, ktorí dokonale spolu /ne/fungujú. Ako bonus úžasné titulkové sekvencie - priznajme Lynchovský klavír - a všetky tie sestry... Nie je horšia rodinná konštelácia!
Obrazy starého světa (1972)
Tie najdojímavejšie obrazy tohto sveta !
Harold a Maude (1971)
...pre chuť do života v tej najviac čistej a nezištnej podobe, pre chuť (s)poznávať a (za)milovať sa a byť (za)milovaný. Pre cítiť sneh, voňať trávu, dotýkať sa oblakov..uf, začínam byť opäť unesený.. odlietam, navždy s Vami, drahí H&M!! * * * * * HAROLD: You sure have a way with people. MAUDE: Well, they're my species! * * * * *
Sladké sny (1985)
Typická trojbodovka, ktorú ale povyšujú o hviezdičku vyššie fenomenálna Jessica Lange a skvele ju doplňujúci ( nie sekundujúci ) Ed Harris.
Americká noc (1973)
LÁSKA k filmu nebola nikdy tak LÁSKAvá, nežná, farebná, zvukovo atmosférická, plná pokory, FRAncúzsky šarmantná, sexy a pritom nevinná a čistá.
Sunset Boulevard (1950)
Scenáristický skvost alias 3D-oký a po ňom už len slepí!
Zvětšenina (1966)
Slová netreba, všetko videné objektívom a Antonioniho očami. Dokonalá ilúzia, fantastická atmosféra, nadčasový film plný významov, ktoré si každý nájde sám. Elektrizujúce !!!
Angel Heart (1987)
* * * * * Dokonalé!!!!! Po všetkých stránkach. Príbeh, budovanie napätia, rafinovanosť, atmosféra, herci. Film som si opäť pozrel v kine na Febiu, s osobnou účasťou režiséra, a bol rád, aké otázky stále v ľudoch vyvoláva. Je nadčasový a tým nekonečne funkčný! Skvelá kamera, hudba Trevora Jonesa a saxofónové sóla, zo všetkých strán útočiace vetráky, k tomu všetkému mená, kto ich vymyslel? Epiphany Proudfoot, Toots Sweet, Louis Cyphre (to už je úplná drzosť:-))). Nič pre slabé povahy, nič pre nevyspatých, nič pre tých, ktorí nenávidia kurčatá!!! * * * * *