Recenze (527)
Kašpárek (1980)
Pokus o akční komedii. Moc ale nevyšel. Za celý film jsem se usmál asi dvakrát. Akce je tam sice dost, ale nemá moc hlavu a patu. Spíše to vypadalo, že scény jsou tam jen proto, aby se ukázalo, co všechno Belmondo dokáže. Celkově tak spíše zklamání.
Torpédo U235 (2019)
Jeden z nejslabších válečných filmů, co jsem kdy viděl. Začátek přitom vypadal celkem v pohodě, ale od nástupu na ponorku to stálo za prd.
Podfu(c)k (2000)
Naprosto luxusní podívaná. V tom filmu snad není jediný hluchý místo!
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Správně ulítlá a brutální verze pohádky pro dospělé děti. Moc hluchých míst tam není a akce víceméně stíhá akci. Plus občas nějaký ten, většinou povedený, drobný vtípek. Čarodějnice byly pěkně udělané a na rotační steampunkový kulomet v rukou té zrzavé čarodějky jen tak nezapomenu. Takže za mě celkem spokojenost.
Duna (1984)
Film jsem viděl kdysi a paměť mi tvrdila, že byl dobrý. Nu což, paměť se občas mýlí. Vizuálně je film zajímavý, ale sci-fi propriety (vesmírné lodě, zbraně, navigátor, …) jsou ve srovnání se staršími Hvězdnými válkami tragické. Úvodní představení postav a reálií zabere polovinu filmu. Druhá polovina je pak útržkovitá a působí, že z ní někdo vystříhal 2/3 scén. Nemohu si pomoci, ale většina postav mi připomínala spíše kreslené postavičky než reálné postavy.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Věčně uslintaný Rick s podržtaškou Mortym mi k srdci příliš nepřirostli. Některé díly jsou ulítlé správným směrem, jiné jsou totálně mimo – takže ve finále je to průměr. Díky možnosti cestovat napříč galaxiemi / realitami / časem se mohli scénáristi opravdu vyřádit. Když nic jiného, tak jsou díky tomu díly alespoň tématem originálně různorodé.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Zpočátku to bylo zajímavé a seriál mě docela chytnul. Když se ale seriál přesunul z potírání běžného zločinu skoro na úroveň boje o ovládnutí světa, tak to šlo do kytek.
Pád (2013) (seriál)
Hodnoceno po první sérii – zoufale zdlouhavá nuda bez napětí. Tolik zde vychvalovanou atmosféru jsem v něm také nenašel. Dalším dílům tak šanci nedám.
Jak ukrást Venuši (1966)
Rozhodně to není komedie, u které by se člověk smál od začátku do konce. Spíš je to takový mile naivní snímek, kdy se člověk pár krát usměje nad zdařilým dialogem.
CBGB: Kolébka punku (2013)
Za mě naprostá paráda. Sice asi až moc nablýskaná, ale rozhodně zajímavá, sonda do dějin hudby. Jen drobná výtka, té hudby / kapel tam mohlo být více.