Recenze (527)
Castle na zabití (2009) (seriál)
Trochu mě překvapilo poměrně vysoké hodnocení tohoto seriálu. Osobně mě seriál přišel jako průměrný. Což by zase až tak nevadilo, nikdy jsem mu ale nějak nepřišel ani na chuť. Oproti podobným seriálům tento nepřináší nic nového. Jen to, že postavou, která v něm pomáhá detektivům, je tentokrát spisovatel. Ale jeho neprůstřelná vesta s nápisem "Writer" je zase docela stylová.
Myšlenky zločince (2005) (seriál)
Další díl do série kriminálních seriálů, se kterými se v poslední době roztrhl pytel. Oproti sériím CSI apod. je zde kladen důraz spíše na psychologii a odhad chování lidí. Zpočátku je to zajímavé, ale asi tak u 93. dílu to začně být stereotypní. Ale to je prokletí takovýchto seriálů.
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Nesympatické postavy a prapodivné vyšetřovací metody jsou důvodem, proč jsem tomuto seriálu nikdy na chuť zcela nepřišel. I když přiznám, že prvních pár dílů, co jsem viděl, mi přišlo netradičních a zajímavých.
Americký chopper (2003) (pořad)
Je úžasné sledovat, jak z pár kousků kovu vznikne nádherná motorka. Na druhou stranu neustále se opakující, uměle naaranžované, hádky kvůli každé "kravině" seriál strašně sráží.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Když na nějaký díl v televizi náhodou narazím, tak se na něj rád podívám. Příjemná a vtipná oddychovka to je, ale že by mně to to nějak extra uchvátilo, to ne. Jako u podobných seriálů, tak i zde platí, že pozdější série jsou slabší než ty první.
Město zločinu (2009)
Na Chana rozhodně netradiční fílm. Zádné jeho kung-fu kousky v něm nejsou k nalezení. Také zde není ani špetka humoru. Obě dvě ingredienci by filmu ale možná paradoxně pomohly. Takhle se v něm najdě jen pár poměrně nelogických zvratů v jinak plytkém ději. O závěru se raději nebudu zmiňovat - přišlo mi, že ve filmu chybí tak 20 minut záběrů, které by jej osvětlili.
Zúčtování s minulostí (2001)
Velmi solidní rozjezd, ale postupem času to ztrácelo šťávu.
Banzai (1997)
Je smutné, když se človek u komedie vůbec nezasměje.
Rambo: První krev (1982)
Tady prostě nemůžu dát méně než plný počet. Dle mého jde o jeden z nej akčních filmů, co jsem kdy viděl!
Rio Diablo (1993) (TV film)
Nesympatické postavy, herci neherci, děj bez překvapení. Nuda. Při prvním pokusu o shlédnutí jsem asi v půlce usnul. Teprve napodruhé jsem film dokoukal - jak říkám nuda. Jen taková drobnost na závěr - rozlišujícím znamení klaďase / záporáka je v tomhle filmu chrup (bílé a černé klobouky jsou už asi profláklé), bílé zuby = klaďas, zuby zkažené = zloduch.