Obsahy(1)
Mladá dívka se dozví, že jí zemřel otec a v pozůstalosti jí odkázal dům. Společně s kamarádem se vydává prozkoumat sídlo, odkud se musela jako malá odstěhovat. Honosný dům je plný překvapení a dcera zjišťuje, že její slavný otec nebyl až zas takové neviňátko, jak si myslela... (Rodriguez)
Videa (1)
Recenze (8)
Doufám, že tohle bylo mé poslední setkání s tvorbou režiséra Tena Šimojamameho (či jak se to, voledoprdele, píše). Uspal mě v Šinobi, unudil mě k smrti i tady. A to je to narozdíl od Šinobi dost krátký. Takže, holčina s debilem přijedou do baráku v lesích, čtvrt filmu chodí po všech pokojích v baráku, čtvrt filmu čumijou do komplu, pak proběhne střelba z kuše, malování obrazu, požár a konec. A všechno to sleduje parta počítačovejch nerdohackero vývojářskejch blbečko stalkerů, s kterýma si telefonujou, otvírají složky a čumijou na kamery. Celý je to točený jako počítačová hra s půltunou naprosto šílených filtrů a půltunou stupidních keců. Tož tak. ()
Japonci vždy prekvapia nejakým neotrepaným nápadom - horor z pohľadu PC (spomínam na Phantasmagoriu z 90 rokov) bol šikovný nápad. Bohužiaľ tradične japonsky sa film vlečie (a to napriek 85 min stopáži) nejak sa nechce nakopnúť, úplne zbytočne (nakoniec ako v každom jap. filme) sa tu rozoberajú životy a názory hlavných predstaviteľov, lakčiek pomálo a nijjako desivých ... nebyť toho nápadu a spracovania bolo by to u mňa za slabé 2. Japonci to vedia aj lepšie. A téma hustej atmosféry sa tiež raz okuká. ()
Slušně atmosférický horůrek s klasickou premisou odkázaného opuštěného sídla, které prolézá mladý ex-pár a postupně odkrývá jeho krutá tajemství. A ta nejsou nezajímavá, i když v závěru už trochu psycho. Nad dějem ovšem vysoko ční forma, pohrávající si s různými styly snímání (normální, ruční, bezpečnostní kamery), filtry, posunutou a přeexponovanou barevností; ono celá grafika (záměrně) připomíná první interaktivní filmy/hry na PSX. ()
Vizuální složka filmu je skutečně působivá, když přihlédneme k faktu, že záměrem tvůrců pravděpodobně bylo, aby Otogiriso evokoval počítačovou hru, přičemž jeho rozpočet nebyl nijak velký. Záběry z pohledu třetí osoby na interiéry starého zámku, v němž se pohybují hrdinové, je tisíckrát residentevilovštější než obě filmové verze Resident Evil dohromady. Hojně používané filtry jsou jednou křiklavě barevné (kupříkladu fialová tráva), jindy připomenou třeba Survive Style 5+ nebo Saw. Zpomalené a zrychlené záběry neruší - vyniknou v dynamických momentech jako je třeba scéna "Naomi a kuše". Otogiriso není bez chybiček, avšak dopředu slušně odsýpá, o čemž se takovému podobně laděnému snímku Ghost System může jen zdát. 7/10 ()
Opravdu husta atmosfera je tvorena predevsim naprosto uchvatnou vizualni slozkou, pri jejiz tvorbe autori naplno vyuzivaji moznosti digitalni kamery. Velke mnozstvi filtru, ruzne rychlych zaberu, misty lehce zmateny strih - to vse funguje na vybornou a divak nastesti nema pocit preplacanosti. Pribeh je az druhotny (i v tomhle Otogiriso pripomina filmy J.P. Jeuneta), ale dostatecne zajimave se vyviji a dokaze vyvolat prijemne mrazeni. ()
Reklama