Režie:
Jae-gyu LeeEpizody(18)
-
Episode 1 (E01)
-
Episode 2 (E02)
-
Episode 3 (E03)
-
Episode 4 (E04)
-
Episode 5 (E05)
-
Episode 6 (E06)
-
Episode 7 (E07)
-
Episode 8 (E08)
-
Episode 9 (E09)
-
Episode 10 (E10)
-
Episode 11 (E11)
-
Episode 12 (E12)
-
Episode 13 (E13)
-
Episode 14 (E14)
-
Episode 15 (E15)
-
Episode 16 (E16)
-
Episode 17 (E17)
-
Episode 18 (E18)
Obsahy(2)
Geniální dirigent s ostrou povahou se přimotá do života houslistky a dopravního policisty s nevídaným hudebním nadáním. (Netflix)
Recenze (12)
Tento seriál mi vysloveně vypěstoval lásku k vážné hudbě. Napíšu víc, až už to konečně uvidím po druhé, na což se teď právě chystám. Tak konečně jsem se odhodlala a našla si čas. Maestro je snad dirigentem i v opravdovém životě i když možná ne v orchestru. Věřila jsem mu ten jeho úporný zápal. Nechat klasické klasickým a je to určitě dobře. Na druhé straně řeky stojí můj rytíř na bílém koni Jang Geun Suk mne nikdy nezklame. Díky němu jsem to viděla jako třetí seriál z JK, zatím shlédnuto 2x :) a tak je tu prostě roztomilý jak máchá rukama. :)) Celkově je obsazení velice podařené. Nemám tomuto doramatu co vytknout. Můžu pouze doporučit. Taky máte po shlédnutí chuť všechno dirigovat nebo si pustit Vltavu? ()
Můj druhý korejský seriál s krásnou hudbou (taky aby ne, když je to o vážné hudbě) s velice dobrými výkony hlavně představitele Maestra. Tento seriál také dokázal to, že vážná hudba není nudná ale pěkná jenže musí být dobře podaná jako v tomto seriálu. Určitě nedosahuje kvalit Snow Queen ale upřímně... který seriál se alespoň přiblíží? ()
Jak mě to tehdy před lety dostalo. Ale ano, děj je vcelku jednoduchý, postavy sympatické, člověk to projede a je konec. Určitě se z tématu dalo vyrazit daleko víc - už jen hlavní hrdinka nemusela hrát po celou sérii jednu a tu samou část ultraznámé sonáty. Ať se potom nediví, že má hodnocení pod psa. ()
Viděno pět dílů a stačilo. A to jsem to kdysi chtěla přeložit. Dneska jsem ráda, že jsem se tomu vyhnula. V tom, co jsem viděla, byly dva světlé momenty. Sukkieho dirigování a Óda na radost, kterou hrál v obchodním domě. A to je trochu málo. Jinak se omílala pořád ta samá situace dokola a mě prostě vůbec nezajímá, co bude dál. ()
Začnu tím, že se mi hodně nelíbilo, jak byl děj povětšinu času tvořen tím, že se v něm muselo stát něco špatného, aby mohl pokračovat. Navíc spousta těchto překážek na mě působila dosti lacině. Děj byl místy naivní, což samozřejmě ne vždy vadí, ale to jak se téměř každá situace musela dramatizovat nějakou překážkou, mi dost vadilo. Dále mě štvala spousta dotčených, závistivých a jízlivých lidí, kteří pořád řvali a mě z toho bolela akorát hlava. Od Beethoven virus jsem čekal něco mnohem více komornějšího, kde bude kladený důraz na koncertní psychologii a psychologii samotných symfonických hudebníků. Opravdu nevím jestli je to tím, že jsem od tohoto seriálu čekal mnohem víc, a proto reaguji citlivěji než bych měl, ale vážně mě hodně zklamal a nebavil. ()
Galerie (20)
Photo © MBC
Reklama