Reklama

Reklama

Herní pořad vysílaný televizí Public od 15. února 2009. Každý díl je vysílán jednou za 14 dní se stopáží 25 minut, je rozdělen na části Téma dílu, Rozhovor, Předehra, Novinky, Recenze, Soutěž, Video-dotaz a Reportáž. (Gerret)

Recenze (228)

groz122 odpad!

všechny recenze uživatele

ODPAD ! Pane bože co na tom vidíte ? Moderátoři kteří používají starý britský humor, který je spíš k pláči a to vše nahrávané kamerou z konzervy od fazolí.... Hlavní moderátor se oblíká jak primadona z toho by se dalo vyvodit že lidi kteří se na to koukají pravidelně mají Homosexuální sklony. PODTRŽENO, SEČTENO : 0% ()

T-pack 

všechny recenze uživatele

Při hodnocení Re-Playe se samozřejmě nedá vyhnout srovnání s Game Page. Řečeno herní terminologií: zatímco Game Page je stará dobrá DOSácká vykopávka, Re-Play je nová pecka s nadupanou grafikou, oslepujícími efekty, ale pokulhávajícím příběhem a slabou hratelností. Oba pořady mají něco do sebe, oba mají své neduhy, ten který si ovšem zapnu pokaždé znovu je zkrátka Game Page. Proč to není Re-Play? Jednak ze zvyku, pak kvůli vysílacímu času, ovšem hlavně je to kvůli té iritující snaze být co nejvíc cool (jo, Game Page je až bolestivě trapná, ale taky si to uvědomuje), otravnému a nudnému hlasu čtoucí nekonečně dlouhé fundované recenze a faktu, že Tukan tam taky zdrhnul z Game Page. Hezká moderátorka pochybných kvalit není snad ani plusem, ani mínusem. Jsem možná spíše sváteční hráč a navíc takový, který na Game Page vyrostl - proto mi sedí pořad víc, než tenhle Re-play. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Příliš hektické, nepřehledné, recenze bez pořádné úrovně a hlavně pro mě osobně s nulovou šancí mě nalákat na nějakou hru. Po skončení relace jsem si nezapamatoval ani pětinu jak se to debilně valilo pátě přes deváté. Určitá organizovanost je pro tvůrce asi tabu. A do toho dva přepůvabní moderátoři, kteří kdyby tam ani nebyly, ještě bych zvážil přihození hvězdiček. Na okrajový kanál Cool si nevzpomenu a když už ano, tak rozhodně ne v souvislosti s touhle spatlaninou bez ladu a skladu. Recenze na sportovní hry, které mě nejvíc zajímají, si přečtu na netu a nemusím čekat až se tvůrci uráčí s pozdním hodnocením když už je mám dávno koupené a případně nesplní tak úplně očekávání. Zkrátím to - zlaté "Game Page".Tohle je navíc nesympaticky provedené. Mé hodnocení: 20% ()

petrskoc 

všechny recenze uživatele

Profesionál Mikoláš versus magnet-na-diváky Alžběta, která sice hernímu průmyslu a jak jeho historickým tak současným konsekvencím relativně rozumí, ale zásadně nechodí do hloubky problematiky. Nikdy se nic zásadně nekritizuje, balancuje se v mantinelech "hlavně-si-nikoho-neznepřátelit" a názory moderátorů postrádají jakoukoli odbornost, pokud vůbec nějaké názory padnou. Vše je o tom mluvit obecně. Na druhou stranu to takto vlastně docela funguje. Ono se od toho asi nesmí víc očekávat. Mikoláš s Alžbětou se doplňují a funguje mezi nimi správná energie. Na české poměry to jde docela s dobou a je vidět snaha "být světoví", to ovšem neznamená, že je to správně. Sic stále platí: méně je mnohdy více. Ale je asi naprosto jasné, že koncept celého pořadu cílí hlavně na mladší publikum, a od toho se musí odvíjet i obsah. Formát pořadu bych si osobně představoval jinak a celé to tím svým rádoby "cool" PR ostatně reflektuje do značné míry stav dnešních médií a zábavního průmyslu, kdy mnohdy až infantilní a trapný obsah válcuje naprosto neférově např. již tolikrát propíraný pořad Game Page, který je mnohem dospělejší a zcela objektivně i informativně kvalitnější (samozřejmě je třeba srovnávat v historických souvislostech, co a jak bylo kdysi-nyní, navíc s tím, že Game Page se dneska již de facto nevysílá), ale netečou do něj očividně takové peníze. Tato analogie se dá použít na celé spektrum, které jsem naznačil v předchozí větě. Lidé bohužel v této zemi nevyžadují kvalitní obsah, a proto po něm není poptávka. Tudíž nevzniká. Není pro něj prostor. Lidé, kteří vyžadují kvalitní obsah, mají zpravidla i dobrý vkus. Ti ostatní ho nemají. Game Page na tom s hodnocením nebude o moc lépe, ale přes všechny zjevné negativy je mi formát pořadu o chlup sympatičtější. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Nástupce Levelu Majstrov a Game Page, u něhož neveřejnoprávní produkce pochopila, že je potřeba dělat to vedle nadšení i s patřičným rozpočtem ergo profi designem - čímž nemyslím asi nejvýraznější ženskou postavu české herní scény Alžbětu Trojanovou, ale celkový formát a prezentaci pořadu. Tohle už má "západní" úroveň, a narozdíl od jiných netrpím nějakými antipatiemi ani vůči Mikoláši Tučkovi. Jiná věc samozřejmě je, jaké hry se tu prezentují, ale to je prostě zase daň za komerční povahu Re-Playe. Indie vývojáře sledují pravidelně na herních serverech, a vzestup této scény, umožněný mj. crowdfundingem, se dříve nebo později promítne všude. Za mě palec nahoru, i když neexistence konkurence nikdy nezpůsobila nic dobrého... 70% ()

Galerie (43)

Zajímavosti (2)

  • V roce 2016 vytvořili na serveru Startovač zakladatelé pořadu crowdfundingovou kampaň určenou na vybavení nového studia. Kampaň se dočkala velkého zájmu a bylo vybráno přes 1 milion korun. tato částka představuje 587 % z původního požadavku 200 tisíc korun. (Jantar2)
  • Dříve byl pořad vysílán na TV Public. Měl však jiné moderátory, a to například Honzu Modráka, dlouholetého šéfredaktora časopisu Score. Redaktorem – dříve šéfredaktorem - stejného herního časopisu byl pak i pozdější moderátor Mikoláš Tuček, vedoucí videoherní půjčovny Frag.cz. S časopisem Score je pak spjatá i Alžběta Trojanová. Ta přispívala nejen do něj, ale i do časopisu ABC. Od 5. února 2011 se pořad vysílá na Prima Cool. (TheNine)

Reklama

Reklama