Reklama

Reklama

Herní pořad vysílaný televizí Public od 15. února 2009. Každý díl je vysílán jednou za 14 dní se stopáží 25 minut, je rozdělen na části Téma dílu, Rozhovor, Předehra, Novinky, Recenze, Soutěž, Video-dotaz a Reportáž. (Gerret)

Recenze (227)

Ryuuhei 

všechny recenze uživatele

Myslím, že vzhledem k mému pravidelnému sledování bude vhodné tento pořad patřičně ohodnotit. Re-Play patří mezi ty pořady, které sleduji teď už pravidelně, respektive jej každou sobotu očekávám a těším se, jakými novými informacemi mě zásobuje. Rozděluje se do několika kategorií, kde nechybí novinky z herního světa, občas nějaké méně či více zajímavé téma a samozřejmě recenze (nejen) herních AAA titulů. Moderátoři jsou sympatičtí. Jak Bětka, tak i „Tukan“, jak se i sám přezdívá a co prokázali ve speciálním silvestrovském dílu, je s nimi i pořádná sranda. Samozřejmě, každý díl je jiný a mně osobně třeba díly vyloženě věnované sportovním hrám moc neberou, to samé platí o občasných blocích věnovaných virtuálním závodům F1, tudíž nebudu hodnotit úplně dokonale. Jinak ale pro mě osobně pořad splňuje očekávání a každý víkend se na něj těším. Jen by to chtělo trochu zlepšit akustiku v jejich novém studiu, ta ozvěna je strašná. 80% ()

arbeit 

všechny recenze uživatele

Prima cool je asi dosť cool a tak musí byť taký aj re-play. Prvá veľká chyba sú neskutočné otravné a dlhé zvučky/prelínačky a hudobný podmaz. Tukan je skôr taký šašo čo sa stále bezdôvodne usmieva. Alžbeta prikyvuje a prikyvuje, myslím že bez moderátorskej dvojice by bol takýto program lepší, respektívne by nemuseli mať žiadne úvody a podobne. Stačilo by keby robili rozhovory napr na E3, to im celkom ide. Inak recenzie pomerne dobré, ale často príliš krátke a na samostatné videorecenzie ktoré robil Ondřej Broukal z Tiscali to nemá ani keby čo. Program sa však od úvodu kedy ešte nebol v TV s inou moderátroskou dvojicou a aj iným komentárom riadne zlepšil. Problém je že re-play dosiahol úrovne ktorá stačí cool vačšine a tak asi už lepší nebude. ()

Reklama

Gerret 

všechny recenze uživatele

Je to podobné pořadu Game Page, ale mě se tento líbí o něco víc. Public sice není tolik známá televize a já ji doma nemám proto se na to dívám na jejich stránkách. Ve 25 minutách toho stihnou celkem dost. Nejvíc se mi líbí jejich recenze umí to celkem dobře podat a většinou mám podobný názor. Hodnocení 80%. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Příliš hektické, nepřehledné, recenze bez pořádné úrovně a hlavně pro mě osobně s nulovou šancí mě nalákat na nějakou hru. Po skončení relace jsem si nezapamatoval ani pětinu jak se to debilně valilo pátě přes deváté. Určitá organizovanost je pro tvůrce asi tabu. A do toho dva přepůvabní moderátoři, kteří kdyby tam ani nebyly, ještě bych zvážil přihození hvězdiček. Na okrajový kanál Cool si nevzpomenu a když už ano, tak rozhodně ne v souvislosti s touhle spatlaninou bez ladu a skladu. Recenze na sportovní hry, které mě nejvíc zajímají, si přečtu na netu a nemusím čekat až se tvůrci uráčí s pozdním hodnocením když už je mám dávno koupené a případně nesplní tak úplně očekávání. Zkrátím to - zlaté "Game Page".Tohle je navíc nesympaticky provedené. Mé hodnocení: 20% ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Ale jo, i přesto, že už mi táhne pomalu na čtyřicet, si tu a tam zahraju nějakou tu hru – hlavně tedy na PC – takže zde občas najdu nějakou tu inspiraci. Starší pořady na tohle téma mi sice přišli zajímavější, ale tak to bylo dáno dobou i věkem. Souhlasím však, že je to vcelku i zábavné, člověk se dozví docela slušnou porci zajímavých informací i novinek – prostě klasický průměr… ()

Galerie (43)

Zajímavosti (2)

  • Dříve byl pořad vysílán na TV Public. Měl však jiné moderátory, a to například Honzu Modráka, dlouholetého šéfredaktora časopisu Score. Redaktorem – dříve šéfredaktorem - stejného herního časopisu byl pak i pozdější moderátor Mikoláš Tuček, vedoucí videoherní půjčovny Frag.cz. S časopisem Score je pak spjatá i Alžběta Trojanová. Ta přispívala nejen do něj, ale i do časopisu ABC. Od 5. února 2011 se pořad vysílá na Prima Cool. (TheNine)
  • V roce 2016 vytvořili na serveru Startovač zakladatelé pořadu crowdfundingovou kampaň určenou na vybavení nového studia. Kampaň se dočkala velkého zájmu a bylo vybráno přes 1 milion korun. tato částka představuje 587 % z původního požadavku 200 tisíc korun. (Jantar2)

Reklama

Reklama