Kamera:
Claire ChildericHrají:
Dominique Abel, Fiona Gordon, Philippe Martz, Bruno Romy, Sarah Bensoussan, Marc-Antoine VaugeoisObsahy(1)
Dom pracuje na nočních směnách v malém hotelu blízko průmyslového přístavu Le Havre. Jedné noci dorazí do hotelu žena, která nemá žádná zavazadla ani boty. Jmenuje se Fiona a povídá Domovi, že je vílou, která mu může splnit tři přání. Dvě z jeho přání Fiona splní, poté však záhadně zmizí. Dom, který se do ní na první pohled zamiloval, po ní začíná pátrat. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (56)
Je to úplně něco odlišného a jiného, než jsem doposud měla možnost vidět. Rozhodně to není film pro každého a asi na něj musí být i ta správná nálada. Ale i tak je to směs gagů, kde některé byly perfektní a za jiné bych střílela. Ale obdivuji celou režisérskou trojku za odvahu v experimentování a za to, že si to nakonec i sami zahráli. Dome, Fiono a Bruno nevzdávejte to, dolaďte to a bude to fajn. 70% ()
MÉ JMÉNO JE FIONA, JSEM VÍLA. SPLNÍM TI TŘI PŘÁNÍ.... /// Milej, obyčejnej humor a příběh postavenej na bosej holce v pyžamu (aha, tak už néé...). Hrozná krávovina – ale....baví mě! (jsem asi kapku ,,máklej“ – ale poloslepej číšník je fakt ujeťácky ftipnej...) No... možná až tak ,,máklej“ nakonec nebudu, páč postupně prvotní nadšení vyprchává – i když šílenosti jedou dál. Ufounskej malej film, sázející na neprofláknutý (pro mě) herce, zvláštní humor a kterej možná napsal (a složil) ještě větší magor, než TENHLE (nebo byl jen víc zhulenej....). To já nejsu, a tak ke konci už jen sedím a tupě zírám. Svět se zbláznil. Žádný víly přece nejsou!!! (chcíply, vím Dane) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Normální humor je pro blbce (a věřím na zázraky). 2.) Věřím na zázraky (a normální humor je pro blbce). 3.) Jsem víla. 4.) Thx za titule ,,robilad21“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR *** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()
Štýl humoru a vlastne celý príbeh v The Fairy ma celkom minuli. Zvlášť silene pôsobili všetky postavy, grotesktné scénky a vtípky a celý čas som mala pocit, že sledujem francúzsku kópiu Kaurismäkiho. Atmosféru možno nazvať aj poetickou, no čo z toho, keď to ako celok vyznieva zúfalo nudne...Moju pozornosť zbystrili dve choreografické čísla, zvyšok hodnotím ako nevydarený a nevzrušivý umelecký pokus. ()
Tato surrealistická komedie nepadne do oka zdaleka každému, stran ujetosti bych Dona s Fionou srovnala s Monty Pythony. Víla je naprosto svérázně ujetý film, který mě přesvědčil, že i igelitový pytlík se může pohybovat s grácií a nonšalancí. A mimochodem, vyšetřovací metody belgických policistů také nejsou k zahození. ()
Tak tohle bylo jetý i na mě, ale jako jóóó neorotodoxnosti vjezd povolen, ale když tenhle film zastihne diváka připravenýho na další řadovej biják, hrozí vyplo nebo přeplo. Film Víla je především vyprávění obrazem, snažil jsem si přijít na to, zda tím autor neoznamenuje nějakou vyšší myšlenku, ale nějak jsem jí neanšel, takže zůstalo u velmi podařených gagů (nasleplý číšnik nese pivo ), vtipně nasnímaných scén ( chodící taška ) a neorotodoxnosti (porod ). Mám rád odlišnost a originalitu ve všech možných oblastech, takže nakonec dcoela spokojenost. ()
Galerie (30)
Zajímavosti (1)
- Film byl vytvořen s minimálními náklady v dílně autorského tria klaunů a tanečníků Gordon-Abel-Romy. (Krissty)
Reklama