Saint October
Japonsko,
2007, 25 min
Scénář:
Megumu SasanoKamera:
Kendži TakeharaHudba:
Hiroši TakakiHrají:
Azusa Kataoka, Jú Kobajaši, Jukari Fukui, Masami Suzuki, Júki Ono, Naru Kawamoto, Tošijuki Tojonaga, Kendžiró Cuda, Takehito Kojasu, Erika, Kanae Oki, Takahiro Hirano, Rie Nakagawa, Suguru InoueHrají
Azusa Kataoka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Jú Kobajaši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Jukari Fukui
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
FLCL (2000) (seriál)
Strawberry Panic (2006) (seriál)
Masami Suzuki
Nejlepší seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Júki Ono
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Naru Kawamoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Kateikjó Hitman Reborn! (2006) (seriál)
Tošijuki Tojonaga
Japonsko
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Tengoku-Daimakyo (2023) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Nejlepší seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Erika
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fairy Tail (2009) (seriál)
Tegami bači (2008) (seriál)
Jamato nadešiko šiči henge (2006) (seriál)
Kanae Oki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Durarara!! (2010) (seriál)
Bohové smrti (2008) (seriál)
Takahiro Hirano
Japonsko
Nejlepší seriály:
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Full moon o sagašite (2002) (seriál)
Kateikjó Hitman Reborn! (2006) (seriál)
Rie Nakagawa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Suguru Inoue
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Kill La Kill (2013) (seriál)