Režie:
Sergio MartinoScénář:
Tonino GuerraKamera:
Giancarlo FerrandoHrají:
Barbara Bouchet, Edwige Fenech, Dayle Haddon, Alberto Lionello, Aldo Maccione, Tomas Milian, Enrico Montesano, Giovanna Ralli, Sydne Rome, Marty Feldman (více)Obsahy(1)
Režisér Sergio Martino natočil oblíbený žánr povídkového filmu s mezinárodním obsazením populárních herců sedmdesátých let. Film se skládá z pěti epizod, které jsou věnovány vztahy mezi muži a ženami a mají lehce erotický nádech.
La Cavallona (možno přeložit jako „Kobylka“)
Emilia (Edwige Fenech) je mladá krásná žena, obdivovaná všemi muži malého městečka. Začne flirtovat s mladým mužem po telefonu, který je velmi nesmělý, a tak smetanu z milostného dobrodružství sklidí jeho obhroublý kolega...
2) L'attimo fuggente (možno přeložit jako „Prchavý okamžik“)
Manželé ve středních letech se snaží znovu oživit svůj sexuální život a hrají si ve vypůjčeném rollsu na bohatou paničku v podvazcích a jejího šoféra. Když zaplatí v autopůjčovně poslední peníze a přesednou do malé pětistovky, pokračují v hádce z luxusního auta...
3) Bodyguard
Bohatý muž zaměstná bodyguarda na ochranu své dcery, dědičky jeho jmění. Muž nespustí doslova Marinu z očí.
4) Soldi nel bocca (možno přeložit jako „Peníze v ústech“)
Zkorumpovaný muž potřebuje propašovat z New Yorku do Curychu 60 miliónů a využije mladého kurýra. Ten zneužije situace, navštíví s kufříkem peněz jeho krásnou manželku a nabídne jí odměnu za milostné dobrodružství.
5) Un posto tranquillo (možno přeložit jako „Klidné místo“)
Muž zachrání mladou ženu před sebevražedným skokem z římsy činžáku. Marcella (Sydne Rome) v zachránci vidí ideálního muže a vše spěje k postelové scéně, dokud se neobjeví věrný vlčák, který paničku chrání.
(curil)
Recenze (3)
V 70-tych rokoch boli v Taliansku veľmi populárne poviedkové filmy. V tomto prípade ide o šteklivé témy pri vzťahoch žien a mužov v rôznych situáciach, okorenené erotickým nádychom. Prvá poviedka "La Cavallona" hovorí o krásnej žene (Fenech), o ktorej snívajú všetci muži, ale najbližšie k nej má veľmi neatraktívny muž (Milian). Druhá poviedka "L´attimo fuggente" rieši manželovu (Lionello) impotenciu napriek krásnej manželke (Ralli) a rôznym hrátkam. Tretí príbeh "La guardia del corpo" je o prehnane aktívnom osobnom strážcovi (Feldman), ktorý stráži mladú ženu (Haddon). Štvrtá poviedka "I soldi in bocca" je o záhadnom mužovi (Montesano), ktorý ponúkne peniaze za sex žene (Bouchet) a ona netuší, že sú jej manžela. Posledná poviedka "Un posto tranquillo" je o významnom mužovi (Maccione), ktorý zachráni mladú ženu (Rome) pred skokom z okna. Režisér Martino natočil v tom istom roku pokračovanie podobných príbehov vo filme Spogliamoci cosi senza pudor. Prvá recenzia. ()
Povídkový film ze sedmdesátek, standardního ražení.(50%) ()
Italská povídková komedie Sergia Martina je obsazena sexy herečkami ze sedmdesátek. Herečky jako E. Fenech, S. Rome, B. Bouchet by těžko i dnes hledaly konkurenci. Jak už to v povídkových filmech bývá, ne každá se vydaří. A tak já považuji za nejlepší třetí (Bodyguard), kde září komik Marty Feldman se svými modrými kukadly a jeho periskop je nepřekonatelný. Slabší je dvojka a pětka, typické italské ukřičené a zmatečné epizody. Další komici Montesano a Maccione odvádějí standard, už jsem je viděl v lepších rolích. Edwige Fenech v mých očích žádná herečka nemůže překonat a tak její role Emilie, zejména odhalené scény, je špičková. V našich kinech bylo uvedeno v době normalizace poměrně dost italských povídkových filmů i s erotickým nádechem (Cukr, med a feferonka), ale tento film nás minul. Škoda... ()