poster

Bulvár (festivalový název)

  • USA

    Boulevard

Drama

USA, 2014, 88 min

Režie:

Dito Montiel

Scénář:

Douglas Soesbe

Kamera:

Jung-hoon Jung

Producenti:

Mia Chang

Střih:

Jake Pushinsky

Scénografie:

Angela Messina

Kostýmy:

Carlos Rosario
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    ***

    Filmař Dito Montiel, který svým autobiografickým debutem Průvodce k rozpoznání tvých svatých (i ve svých dalších filmech „zkoumal“ vztah k otci) dobyl prestižní festival Sundance, si další pokračování své kariéry asi představoval jinak. A my bychom si jinak představovali loučení s jednou velkou hereckou legendou. Mají oddělené postele, mají oddělené životy a Robin Williams má ve všem tak trochu zmatek. Aneb jak stárnoucí zaměstnanec banky náhodně potká (možná po vzoru moderní pohádky Pretty Woman) svého prostituta. Montiel nakonec vše JEN odvyprávěl, tu kostrbatěji, tu obratněji, nějakou myšlenku to má, snaha o přesah mu ale úplně nevychází. Williams je po herecké stránce docela fajn, vnitřní síla výsledku ovšem schází.(25.9.2015)

  • LencaN
    **

    Chtěla jsem film, který mě zatlačí do křesla, který mi něco přinese a z kterého mi půjde mráz po zádech. Ale nedočkala jsem se ničeho. Upřímně je mi líto, že zrovna Boulevard je tím filmem, kde jsme Williamse mohli vidět naposledy. Zasloužil by si před svým odchodem něco důstojnějšího nebo silnějšího. Ve filmu vlastně není nic jiného než v traileru, vůbec nic. Manželé mají oddělené postele, pokoje, vlastně žijí spíš vedle sebe než spolu, děti žádné, muž už od dětství polemizuje nad svojí sexuální orientací, na ulici jeden večer potká mladého prostituta a rozvine se příběh. Ale není to žádná sláva. Všechno se vleče, vlastně trailer svojí délkou byl přijatelnější než 88 minut, ve kterých se sotva něco děje. Williams se mi ze začátku zdál roztomilý, ale postupem času se mi jeho postava zprotivila.(30.9.2015)

  • Lacike
    **

    Mohol by to byt celkom slusny film o osamelom chlapikovi, ktory sa zblizi s mladym prostitutom, vylieva si u neho srdiecko a naviaze k nemu otcovsky vztah, kedze vlastne dieta nema, ale v tomto prevedeni to je neskutocna utrpna nuda. Co som mohol tusit vzhladom na predosle rovnako pomale Montielove filmy. A bohuzial film nezacharni ani Robin Williams, ktory predvadza solidny vykon, ale vdaka nezazivnej rezii pôsobi cely cas iba jak zbity pes. Film vhodny ibe pre ludi, ktory chcu vidiet Williamsa v netradicnejsej polohe. A ze to bol jeho posledny film je absolutne nepodstatne. 4/10.(26.9.2015)

  • Marthos
    ****

    Máme oddělené pokoje, oddělené ložnice, oddělené životy. Víc oddělení už být nemůžeme. Herecký koncert Robina Williamse. Zároveň je to film o generaci těch, kteří nemohli nebo nedokázali být těmi, kým ve skutečnosti jsou. Nolan je člověk, který se stává obětí sebe sama, svého vlastního života, utopeného ve lžích a přetvářkách. Zároveň je to ale člověk, který má alespoň teď, v šedesáti, dostatek odvahy na to, aby vystoupil ze svého stínu a začal konečně žít tak, jak si celý život představoval. Aby nalezl sebe, musí ztratit druhé. A o tom ten film je. #Mezipatra 2015(8.11.2015)

  • V.Silver
    **

    Škoda, že Robin odešel z tohoto světa s tím, že jako svou poslední roli zanechal toto veleprázdné nic. Drama, které tak strašně moc chce mít přesah do lidskoprávních, sociálních a psychologických sfér, až ztratí sebe sama. Výsledkem je hrdina, se kterým stěží dovedete navázat nějaké pouto a příběh, který neumí ani dojmout, ani zaujmout, ani poučit. Jdu vzpomínat na World's Greatest Dad, které mělo aspoň vtip a drzost. 35 %(24.8.2015)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace