Režie:
Dito MontielScénář:
Douglas SoesbeKamera:
Jung-hoon JungHrají:
Robin Williams, Kathy Baker, Roberto Aguire, Giles Matthey, Eleonore Hendricks, Bob Odenkirk, Steven Randazzo, Brandon HirschObsahy(2)
Šedesátiletý Nolan Mack (Robin Williams) má atraktivní a chytrou ženu, přátelí se s inteligentním profesorem literatury, v bance, kde pracuje, má dobrou reputaci i jméno. Jeho život je jinak ale docela prázdný. Jedné noci se v Nolanově životě zcela náhodou objeví mladý prostitut jménem Leo (Roberto Aguire). Nolan po setkání s Leem začíná objevovat zákoutí své sexuální orientace a začíná měnit svou životní cestu. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (22)
Filmař Dito Montiel, který svým autobiografickým debutem Průvodce k rozpoznání tvých svatých (i ve svých dalších filmech „zkoumal“ vztah k otci) dobyl prestižní festival Sundance, si další pokračování své kariéry asi představoval jinak. A my bychom si jinak představovali loučení s jednou velkou hereckou legendou. Mají oddělené postele, mají oddělené životy a Robin Williams má ve všem tak trochu zmatek. Aneb jak stárnoucí zaměstnanec banky náhodně potká (možná po vzoru moderní pohádky Pretty Woman) svého prostituta. Montiel nakonec vše JEN odvyprávěl, tu kostrbatěji, tu obratněji, nějakou myšlenku to má, snaha o přesah mu ale úplně nevychází. Williams je po herecké stránce docela fajn, vnitřní síla výsledku ovšem schází. ()
, Jo, jo, je mi to jasne, ludovo sa tomu povie zasrana buzniada /este aj ten mlady bol prostitut/, odborne sa to teda pokusim aj ja filmovo -teoreticky rozobrat : Nadcasovy pribeh o tom, jak stary 60 rocny chlap hlada sam seba - zasadene je to urcite do drsnych kulis akehosi americkeho mesta /aspon meno toho mesta mohli dat/. Mlady - evidentne homosexualny - prostitut Leo bojuje o svoje miesto v prostredi v ktorom az prilis casto rozhoduje pravo silnejsieho, zatial co vnutorny svet mladeho prostituta sa plni laskou, bolestou ale i tuzbou. Boulevard 2014 je nepochybne portretom sucasneho mladeho cloveka kdesi uprostred USA, zaroven vsak Boulevard 2014 je portretom nepostrehnutelnych sil, ktore formuju ludske zivoty. Je to filmovo -teoreticky vsetko spravne, alebo som zas zabudol nejaku tu odbornu picovinu z filmovej teorie ? 5 % ()
Škoda, že Robin odešel z tohoto světa s tím, že jako svou poslední roli zanechal toto veleprázdné nic. Drama, které tak strašně moc chce mít přesah do lidskoprávních, sociálních a psychologických sfér, až ztratí sebe sama. Výsledkem je hrdina, se kterým stěží dovedete navázat nějaké pouto a příběh, který neumí ani dojmout, ani zaujmout, ani poučit. Jdu vzpomínat na World's Greatest Dad, které mělo aspoň vtip a drzost. 35 % ()
Bulvár určitě není komedie,ale to asi dojde každému kdo si přečte ,že je to drama .-)))No ,celý film se vám snaží ukázat jaké to je prozřít už v pokročilém věku co se sexuální orientace týká.Film mi ničím výjímečným v hlavě nezůstal až na to,že jakož to jeden z posledních filmu Robina Wiliamse ,co by skvělého herce to ve vás zanechá smutný dojem.Za mě celkově 65% a tři hvězdy. ()
Máme oddělené pokoje, oddělené ložnice, oddělené životy. Víc oddělení už být nemůžeme. Herecký koncert Robina Williamse. Zároveň je to film o generaci těch, kteří nemohli nebo nedokázali být těmi, kým ve skutečnosti jsou. Nolan je člověk, který se stává obětí sebe sama, svého vlastního života, utopeného ve lžích a přetvářkách. Zároveň je to ale člověk, který má alespoň teď, v šedesáti, dostatek odvahy na to, aby vystoupil ze svého stínu a začal konečně žít tak, jak si celý život představoval. Aby nalezl sebe, musí ztratit druhé. A o tom ten film je. #Mezipatra 2015 ()
Reklama