Reklama

Reklama

Netvor z Yucca Flats

(festivalový název)
  • USA The Beast of Yucca Flats (více)

Obsahy(1)

Ruský vedec Joseph Javorsky prilieta pracovne do Ameriky, no hneď po príchode je naňho zo strany KGB spáchaný atentát. Ten sa síce nevydarí, no pri úteku pred nebezpečnými agentami sa Joseph dostane do zakázaného vojnového územia, kde práve prebieha skúška atómovej bomby. Výbuch a následujúca radioaktivita z neho spravia vraždiacu beštiu. A keď sa v okolí nájde prvá obeť, vyberá sa po stopách "atómovej obludy" elitný mariňák Jim Archer. (POMO)

(více)

Recenze (40)

POMO odpad!

všechny recenze uživatele

Hollywoodský sci-fi klenot zo sorty Plan 9 from Outer Space a Robot Monster. Snímka má podobný námet i lokácie ako druhý menovaný, no bohužiaľ nedisponuje tak dramatickou hudbou Elmera Bernsteina ani tak vypilovanými scenáristickými zvratmi a šokujúcou pointou. Na druhú stranu tu máme citáciu Alfreda Hitchcocka (beh v púšti vs. lietadlo) a hlavne nezabudnuteľné narratorské hlášky samotného režiséra, ktoré nás až dokumentaristicky náučnou formou oboznamujú s jednotlivými postavami a komentujú ich činy. Za seba dávam tejto perle Shit Award za najhoršie herecké výkony, réžiu a strih v dejinách kinematografie a neverím, že ich niekedy niečo prekoná. P.S.: Samozrejme je to nehorázna sranda! ()

Xeelee 

všechny recenze uživatele

[Podzimní sklizeň FOD 2015] Science Fiction Double Feature! Po Útoku krabích monster a ochutnávce trailerů z blížícího se 12. ročníku festivalu přichází naprosto unikátní a nezapomenutelnej zážitek. Tentokrát atomová bomba nemůže za zmutovaný kraby, ale za stvoření monstra z Vysočiny (ne z toho salámu). Z vědce, který se snažil udělat vše pro lidstvo, se po přežití výbuchu atomovky (!) stane vraždící bestie. Ve filmu se neustále opakuje, že všichni (kromě dvou dětí) jsou uvěznění ve spárech pokroku, nebo tak nějak. Ani jednou to nedává smysl. Ve spárech jsou i dva policisté, kteří se snaží chránit bezpečí lidí v okolí. Jeden z nich nasedne do letadla a ostřeluje z něj v pustině otce dvou dětí, který se tam ztratily. EPIC! A jak byl film natáčen bez zvuku… Nikoho tu neuvidíte hovořit. Buď ho kamera vůbec nezabírá, zakrývá si ústa, nebo mu není vidět hlava. A nejvíc toho nakecá vypravěč a film má mnohem blíž k němým snímkům než k čemukoliv jinému. To prostě musíte vidět. Pochybuju, že ještě někdy uvidím tak moc špatnej film. ()

Reklama

zelvopyr odpad!

všechny recenze uživatele

Fenomenálně špatný film. Dokonce skoro tak nesnesitelně špatný, jako Turecké hvězdné války. Špatně je úplně všechno, pokud to nechybí úplně. Scénická hudba je ukradena v několikasekundové délce z nějakého jiného filmu, a je do tohoto bez dialogů natočeného filmu libovolně namíchána dokola a dokola. Herecké výkony jsou takové, že by je sýkorky a krysy (namátkou) hravě mnohokrát překonaly. Práce s kamerou je geniální, pokud možno se zabírá proti slunci, takže nejen že máme němý film s pomateným komentářem, ale dokonce je to oživlý obrysový film (to byl takový předchůdce daguerotypie), opravdu černobílý -- černá a bílá, bez odstínů. Je nesmysl srovnávat s Edem Woodem, to byl nadšenec a malinko génius, kdežto tohle je děs... P.S. ale scéna z prvních sekund filmu je vlastně historicky zajímavá -- zatímco odhalená ženská bradavka by cenzurou neprošla, půlce bradavky se to podařilo... ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Plakátové.info: BOMBA HO ZMĚNILA A ON CHTĚL…..ZABÍJET!!! ___ Co jsem četl pozadí vzniku a pak následně shlédl tento legendární kousek, tak Coleman Francis opravdu z celého srdce toužil natočit divácky vděčný dobrodružný biják, kde atomovou bombou zmutovaný člověk/bestie běhá po kraji a zabíjí, s vládními agenty, pátrajícími po záhadném kufříku, s vycvičenými zabijáky se sniperovkou, se kterou střílí po nebohé oběti z letadla a se dvěma malými kluky, kteří se ztratí v krajině a hrozí jim SMRTELNÉ NEBEZPEČÍ!!! Huh. Touha je chvályhodná, ale výsledek díky totální absenci Francisova filmařského nadání a kumštu až ukázkově nezvládnutý. Výsledkem je jeden velký padesátiminutový CHAOS. Jednotlivé scény na sebe nenavazují, práce s kamerou příšerná, kdy zabírá často přímo do sluníčka, herci vylézají z obrazu, takže není jasné, co vlastně zrovna dělají. Tor Johnson celý film zmateně pobíhá po krajině a zmatení jsou tam vlastně všichni, takže je mnohokrát zřejmé, že ani nevědí, co mají vlastně hrát a tak si Francis vypomáhá vlastním voiceoverem, kterým vysvětluje, co se na plátně zrovna odehrává (!). Přitom ten námět je krásně béčkový, kdyby se ho ujal schopnější tvůrce (vidím krásnou fiktivní verzi od Roberta Rodrigueze, to by bylo žrádlo!), šlo by o prima biják. Odpad nedám jenom ze soucitu, z mé vrozené sympatie k outsiderům, kteří tak moc a moc chtěli, ale prostě jim nebylo souzeno. Jako Colemanu Francisovi. ()

movie 

všechny recenze uživatele

Coleman Francis byl jistojistě ještě větší tragéd než Ed Wood Jr., jehož tvorbou je BEAST OF YUCCA FLATS ostatně silně inspirován. Snímek sotva dává smysl, naštěstí je v záloze režisér vypravěč jenž vše komentuje a objasňuje, používá při tom hlášky "Nejdřív střílet a pak klást otázky" apod. Snímek se téměř obejde bez dialogů, je doprovázen dramatickou hudbu a v momentě kdy dojde i na režisérovy komentáře připomíná dokument. Hlavní a též svoji poslední roli zde odehrál TOR JOHNSON a nutno říct, že jeho polodementní monstrum patří k jeho nejlepším rolím. Ačkoliv snímek má něco kolem 50 minut, vleče se jak tříhodinová sága, díkybohu ale obohacena o spoustu nadmíru komických momentů. ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama